31 Ocak 2011 Pazartesi

KOCA 1 YIL OLDU

Dün  ev telaşından, çeyizlerimi toplarlamaktan  nişanımızın 1 yılını doldurduğumuz aklıma gelmemişti.Taki nişanlım elinde bir demet papatya alıp  bize gelinceye kadar.

Daha dün gibiydi sanki,nasılda heyecanlıydık,Çok utanıyordum o kadar insanın karşına geçmekten.Oldu bitti gitti. Darısı düğünümüzin başına :)



Ogün çok soğuktu, yağmur yağıyordu, ben hem beyaz giymiştim hemde  fotğraf çekimlerimizi dışarda çekinmiştik. Ayyyy düşündükçe içim bir hoş oluyor.

En sevdiğim nişan fotomuzu sizinle paylaşmak istiyorum.

13 yorum:

derya dedi ki...

Canım benim evlilikte önemli olan sevgi ve saygıdır.İnşallah evlilik hayatınızda birbirini ze olan sevgi ve saygınız eksilmez.Rabbim evliliğinizde 50'li seneleri kutlamayı nasip etsin inşallah.ÇOk şekersiniz öpüyorum.

sevda dedi ki...

canım benim.maşallah.ALLAH nazarlardan korusun.evliliğiniz bir ömür boyu sürsün.öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Canlarım çok teşekkür ediyorum.Kocaman bir AMİİİİİİİNNNNNNN diyorum.

çOK ÖPÜYORUM
sevgilerimle;

yedirenk dedi ki...

Canım Allah mesut etsin,çok yakışmışsınız.En yakında zamanda muradınıza erersiniz inşallah.Sevgilerimle.

Kendimce dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin

MUHTEREM GÜNER dedi ki...

Allah tamamına erdirsin canım , nice mutlu senelere :)

Aycan dedi ki...

Kocaman bir AMİİİNNNNN diyorum.


Çok teşekkür ederim arkadaşlarım.

karamel mutfak dedi ki...

insallah evliginde bal kaymak tadinda gecerde yillarin gun gibi gecip gittigini anlamassin bile bir omur boyu mutluluklar dillerim

Sevil dedi ki...

Sevgili aycan allah nazarlardan saklasın maşallah çok yakışıyorsunuz.Rabbim en kısa zamanda evlenmenizi nasip etsin hep mutlu ol
sevgiler

Aycan dedi ki...

karamel mutfağım; güzel duyguların için çok teşekkür ederim.AMİNNNNN

Sevilcim;Çok teşekkür ederim. Kısmetse 1 eylülde düğün olacak.

sevgilerimle;

yerdenuzak dedi ki...

Çok romantik :)Mutluluğunuz daim olsun♥

Mutfak dili dedi ki...

Canım hayırlı olsun nisanin . İnşallah nice hayırlı yillar kutlarsın. En kısa zamanda duyunde yapalım. İşi uzatmak olmaz. Hayir iş uzamaz. Her şey gönlünce olsun.

Yıldız dedi ki...

Maşallah
çok güzelsiniz Allah nutluluğunuzu daim etsin nice sağlıklı huzurlu uzun birliktelikler dilerim........