19 Mart 2011 Cumartesi

KURUTULMUŞ DOMATES SALATASI

İlk defa  geçen gün yedim ve  bundan sonra sürekli yapacağımız bir salata olacak kurutulmuş domates salatası.




Malzemeler;
  • 15 Aadet kurutulmuş domates
  • 2 diş  sarımsak
  • 2 su bardağı yoğurt
  • Tuz
  • 1 çorba kaşığı zeytinyağı
Yapılışı;
kurutulmuş olan domatesler 30 dk boyunca sıcak suda bekledikten sonra, zeytinyağı ile kavrulur.Soğuduktan sonra  sarımsaklı yoğurt ile karıştırılıp tuz ilave edilir ve servis edilir.


AFİYET OLSUN...

9 yorum:

Hayat Cafe dedi ki...

Kurutulmuş domatesi çok severim.Boool yoğurtlu nasıl lezzetli olmuştur.
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

yedirenk dedi ki...

canım çok güzel olmuş salatan mutlaka deneyecem.ellerine sağlık....öpüyorum...

MUHTEREM GÜNER dedi ki...

evde kurutulmuş domatesim varken denenmeli diye düşünüyorum :)))

Cafe Portakal dedi ki...

HMM ELLERİNE SAĞLIK BENDE BUGÜN ALDIM AMA YETMİCEK GİBİ NE YAPSAM DİYORUM.KIZARTMASIDA NEFİS OLUYOR.

sevda dedi ki...

canım benim bıraktığın güzel mesajın için çok teşekkür ederim.inşallah bundan sonra aranızdayım.öpüyorum.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Ben de cevizlisini yapıyorum, bir de yoğurtlu yapayım, eminim o da güzel olacaktır. Ellerine sağlık, sıcacık sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Bu domatesi çok severim ama hiç böyle denemedim mutlaka deneyeceğim çok güzel olmuş ellerine sağlık.

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Ellerine sağlık canım kuru domatesi bende çok severim ama illa güvendiğim marka olacak..ııyy bir kere aktardan almıştımda aklıma geldi bak:))

melisa dedi ki...

bayılıyorum kuru domatese
ben yoğurtlu yapmamıştım hiç
domatesleri sıcak suda bekletip suyu süzüp üzerine tuz,sarımsak,sirke ve kekik karıştırıp servis ,ellerine sağlık sevgiler