4 Mart 2011 Cuma

Ne Zormuş Gelin Olmak!

Sevgili blog arkadaşlarım, iyi hafta sonları geçirmeniz dileyle herkeze merhabalar;
Bu blogların kapanması olayı, arada açılıp sonra "bu site mahkeme kararıyle erişimi engellenmiştir" yazısını görmek beni sürekli olarak çok üzdü.O kadar çok alışmışım ki sevgili blogcu arkadaşlarıma ,sanki bir boşluktaymışım gibiydi.Tamam belki  her ihtimale karşı https://aycaninmutfagi.wordpress.com/ yeni bir blog açsamda, bir türlü bir şeyler yazmak gelmedi içimden.Bir türlü alışamadım.
Bugün bir baktım açılmış yine bloğum dedim bugün tamam birşeyler yazacağım  hatta tamda gelinliğimi beğenmişken sevgili blog arkadaşlarımla paylaşayım dedim.
Gelinlik hakkında sizlerden yardım istiyorum  aslında.Orda burda varsa beğendiğiniz modeller bana iletirseniz çok mutlu olurum.

Her genç kızın rüyasıdır gelin olmak, gelinlik giymek.Evini ocağını kurup mutlu bir yuvası olmak.Benim düğünüm ne çok erken nede çok geç tam zamanında olacak Allah izin verirse.Düğünüm yaklaştıkca benimde stresim  artmaya  cinlerim tepeme çıkmaya başladı gerçekten.Çok heyecanlıyım,  eksik - gedik kalmasın istiyorum,gördüğüm herşeyde canım kalıyor,nitekim alabildiklerimi alıyorum  tabi :) ama  gelde bana sor :)
Hatta Annemin kullanmadığı ebeveyn banyosu, dolaplarımız, boş olan kapıcı dairemizin bir kısmı şimdiden dolamaya başladı ama gel bir de bana sor.Ay bunum yok ay şunum yok, kafayı sıyırdım  :) Ne zormuş yahu evlilik.

En zoru ise gelinlik seçimi tabiki.

Çevremdekiler sürekli sorup duruyorlar gelinliğin nasıl  olacak, nasıl istiyorsun,yok şöyle olsun, yok böyle olsun kafamı yediler.
Aman dedim nasıl olsa bir gün giyeceğim o kadar mühim değil ama "şurasıda şöyle olsun burasıda böyle olsun" demeden de kendimi alamadım bir türlü. 

Geçen günlerde Öyle bir geçer zaman ki dizisinde carolin'in giydiği gelinliğe bayıldım mesela, ağzımın suyu aktı, Alışılmışın dışında şık, sade  ve güzel olsun istiyorum.


13 yorum:

yedirenk dedi ki...

canım benim eminim beyazlar içinde çok güzel olacağına nasıl seçersen seç zaten sana yakışacaktır.kız beni 9 sene öncesine götürdün söylemesi ayıp bende baya bi güzel gelin olmuştumda:))

sevda dedi ki...

canım benim nasıl gelinlik seçersen seç eminim çok güzel bir gelin olacaksın.ALLAH gönlünün istediklerini varsin inşallah.öpüyorum.

Mekila dedi ki...

canııım güzel telaşlardır yine de bunlar, mutlu sona ulaşmak için güzel adımlar =) bu arada http://mekilaningezegeni.blogspot.com/2010/08/gelinlikler.html şu linkteki yazım ve fotoğraflar gelinlik seçimi konusunda sana yardımcı olabilir, yazıma yorum ile düşüncelerini bırakıp belirtirsen mutlu olurum, meraktayım, sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Ne güzel telaş ve heyecanlar bunlar. Mutlaka gelinlik sana çok yakışacaktır bu güzel telaşlı günleri kolaylıkla atlatmanı dilerim.

Birsel ve İrem dedi ki...

Herşeyin gönlünüzce olması dileklerimle...
Carolin'giydiği gelinliği ben de çok beğenmiştim:))

Aycan dedi ki...

Yedirenk canım,
güzel yorumun için çok teşekkür ederim.Senin gelinlik halini çok merak ettim.

Sevdacım;
Ay inşallah güzel bir gelin olurum.Sağol canım benim.


Mekilam;
gelinlikler çok güzel gerçekten.Yardımların için çok teşekkür ederim canım.

Handancım çok teşekkür ederim.

Birsel;
Amin diyorum ve çok tşk ederim.

mine dedi ki...

hayırlısıyla seçmen mutlu bir yuva kurman dileklerimle...

mehtap kuzucu dedi ki...

mutlu telaş ve hazırlıklarında sana kolaylıklar diliyorum canım,gelinliğin nasıl olursa olsun mutlaka çok güzel bir gelin olursun...mutluluklar dilerim sevgilerimle

sarımutfak-hande dedi ki...

canım bu gelinliğe bende bayıldım güzel bence
bu zor ama zevkli günlerinde sana kolaylıklar diliyorum
sevgiyle kal

karamel mutfak dedi ki...

yazini okurken kendi zamanima gittim bir an allahim yardimcin olsun.o zamanlar gelin dergilerin de alinacak listeleri oluyordu o listeyi kendi yorumlerimla koca koca 4 sayfa haline getirmistim hem annemde hem bende vardi alinan isaetleniyordu hem eksikte kalmamis oluyordu.gelinlik kisminda ise nacizane fikrim git bak ama kafanda bisey yorma ve cok cesit deneme gozune kestirdiklerini dene hanginin senin gelinliginde olmasi gerektigine karar ver ve sitilistecizdir ve kesinlikle yanindakilerin fikrini sorma cunki onu sen giyeceksin hemde en guzel gununde:))

Siyah Süt dedi ki...

ne giyersen giy, giyeceğin gelinlik sana o gün çok güzel yakışacak emin ol tatlım =)

Mekila dedi ki...

canım blogumda mim'in var beklerim =)
http://mekilaningezegeni.blogspot.com/2011/03/mim-mim.html

Aycan dedi ki...

Minecim;
Çok sağol canım.

Mehtabım;İnşallah herşey istediğim gibi olur.Teşekkürler.

Handem;Çok teşekkürler.Öpüyorum canım.

Karamel mutfak,Şu liste olayı süpermiş gerçekten.Yorumun için çok teşekkürler.

Siyah Süt,
Canım çok teşekkür ederim. UMarım güzel olurum :) Sevgiler.

Sevgili arkadaşım mekilam,Mim için çok teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettin canım.

sevgiler;