29 Mart 2011 Salı

Yumurtalı Ekmek

Haftaiçi yumurta yiyemiyoruz diye annem her pazar bize illaki yumurta pişirecek.


Galiba ben her pazartesi BALIK ve her pazar günü YUMURTA yemekten bıktım :)
Her ikise çok yararlı kabul ediyorum ama yememiz gereken günleri değiştirsek bu problem kalkacak gibi görünüyor.
Bu pazar günü Anneciğim,kahvaltı için yumurtalı ekmek kızartmış.Ayyyy çok severim.
Köy ekmeği ile yapıldığında daha nefis oluyor.Denemenizi tavsiye ederim.
Köy ekmeği bulamayanlara ben buradan  gönderirim.


İşte karşınızda YUMURTALI EKMEK KIZARTMASI :)



MALZEMELER;
  • 3 Yumurta
  • 9 Adet  Ekmek
  • Bir tutam tuz
Kızartmak için;
  • Yarım su bardağı sıvı yağ

Tuz ile 3 adet yumurtayı çırpıp,ekmekleri yumurtaya bulayıp, kızgın yağda kızartıyoruz.



Afiyetler OLSUN....

18 yorum:

sevda dedi ki...

annemde çok yapardı bu ekmekten.bayat ekmekleri değerlendirmenin en güzel yolu bence.harika oluyor.anneciğinin ellerine sağlık canım.öpüyorum.

hilal hanım dedi ki...

ellerinize sağlık hem ekmekler değerlenmiş oluyor hemde kilo almış oluyoruz:)sevgiler

canimçektipişirdim dedi ki...

bayılırım bende yumurtalı ekmege özellikle kahvaltıda harika olur.annenin ellerine sağlık..

ab-ı hayat dedi ki...

Bizim evde çok sevilen bir kahvaltılıktır,annenin ellerine sağlık...
Bir de yakınmışız bende Çorum da oturuyorum::))


sevgiler...

Hayatın Tatları dedi ki...

off niye böyle yağlı şeyler çok lezzetli oluyor. bende bayılırım.

Hayat Cafe dedi ki...

:))) O her pazartesi balık,pazarda yumurta bizdede var.
Niyedir bilmem böyle..
Benim canavarlar bayılır yumurtalı ekmeğe ve kesinlikle köy ekmeğiyle daha güzel.
Ellerin sağlık canım.
Sevgiler.

butterfly dedi ki...

Nar gibi çıtır çıtır kızarmış ekmekler, ellerine sağlık canım:).
Sevgiler..
aslı
http://www.kristalkelebek.com

yedirenk dedi ki...

canımcım bende çok yaparım,ellerinize sağlık...

derya dedi ki...

Canım çocukluğumda bayılırıdım yemeye ellerine sağlık öpüyorum.

Tümay Öztürk dedi ki...

Lezzeti yapımı kadar basit olmayan süper bir kahvaltı lezzetidir. Ellerine sağlık:)

MÜNSTER dedi ki...

Ellerine saglik canim benim... Bak simdi taaaa cocukluguma gittim... Sevgilerimle,

reyhane dedi ki...

Hafta sonu ben de yumurta yaparım genelde,ama epeydir bu ekmekten yapmadımdı,yapayım madem..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim Aycancim.Yumurtali ekmek bana cocuklugumu hatirlatir.Gecmisten gunumuze vazgecilmezlerimiz arasinda yer alir.Bende cocuklarim kucukken sik yapardim simdi nadiren yapiyorum,kizartmadan kacindigimiz icin ama yanin da cayla bayilirim.Anneciginin ellerine saglik nefis gorunuyor.
Sevgilerimle...

sarımutfak-hande dedi ki...

çok iştah açıcı görünüyor haftasonu kahvaltısına yapayım bende ellerine sağlık canım

oktayusta.biz dedi ki...

selamlar.
porselen demlik çay saati etkinliğine bekliyoruz

http://oktayustayemektarifleri.biz/64-porselen-demlik-cay-saati-etkinligi

çeşnici Handan dedi ki...

Kahvaltıda favorilerimdendir çok severim. Anneciğinin ellerine sağlık sizlere de afiyetler olsun.

Mekila dedi ki...

oooo kahvaltıların en güzel tatlarından çok severim çok süper fotoğraflamışsın canım olsa da yesek =) annenin ellerine sağlık

Fransa'li Gelin dedi ki...

mucveri çokk severimmmmmm