26 Nisan 2011 Salı

Domates-Biberli Kızarmış Ekmekler

Herkezlere merhabalar;
Haftalardır, katı bir rejime girdiğimi malum herkez bilir.Yavaş yavaş rejim ve spor'un hatta jimlastiğin meyvasını yemeye başladım bile.Buba beni daha bi hevese getiriyor ve spor'a sıkı sıkı sarılıyorum.
Sabah kalktığımda tartının başına geçtim.Bakalım neler olmuş desemde Aa birde ne göreyim bir kilo daha vermişim :) Ayyyy o kadar çok sevindim ki anlatamam size.Eeeee kolay değil  Gelin olacağım, kiloların gitmesi lazım :)
Sonuç olarak bu zamana kadar toplam 5 kilo vermiş bulunmaktayım. :):)

Bu yüzden bugünkü mutluluğumu kimse bozamaz :)

Her sabah kahvaltı yapmaya özellikle dikkat ediyorum.Bazen confleks yesemde bazende  kahvaltılıklardan yiyeiyorum..
Bugünde mutluyum ya hani  kendimi ödüllendireyim istedim.Kalktım ve aşağıda bulunan nefis ekmekleri hazırladım.Tabi 1 kilo verdim diye şımaracak değilim ya 1 adet ekmek yedim.

Not: Bu zaman'a kadar yaptığım en güzel ekmeklerdi.Özellikle pazar kahvaltılarında denemezi şiddetle öneririm.


MALZEMELER;
  • 3 dilim kepekli ekmek
  • 1 adet domates
  • 1 adet biber
  • 1 adet yumurta
  • 3  adet maydanoz
  • 1adet kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir.
  • 1 adet kibrit kutusu büyüklüğünde Köy peyniri.

Yapılışı;
Domates ve biberi rendelenmiş köy peynirine katıp, maydanoz ve beyaz peyniri de ekliyoruz.Daha sonra yumurtayı ekleyip, karıştırıyoruz.Karıştırılan ekmeklerin üzerine sürüyoruz.Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 15 dk pişmesini bekleyip,sıcak sıcak servis edilir.

Not:Ekmekler kuru olmasın diye ekmeklerin üzerlerine küçük birer parça tereyağı koydum.Daha bi leziz oldu.

 
Afiyetler Olsun....

23 yorum:

CANDAN TARİFLER dedi ki...

BEN BU ÇITIR ÇITIR EKMEKLERİ ÇOK SEVİYORUM.ELLERİNE SAĞLIK AYCAN..ZİYARETİN İÇİN TEŞEKKÜRLERİMİ BORÇ BİLİRİM..
SEVGİLERİMLE..

yeşim dedi ki...

aycancım nefis olmuş ekmekler çıtır çıtır.kepekli ekmek iyi seçim...ve yağ yok...süperrr...ellerine sağlık canım...öptümmm.

canimçektipişirdim dedi ki...

ellerine sağlık cnm ben hiç denemdim ama annem ve teyzemde yaparlar kahvaltılara.uzun zamandır yememiştim nasıl cnm çekti ekrana elimi uzatıp alma imkanım olsa keske:)

sevda dedi ki...

canım benim kilo vermene sevindim.ama ekmeklerden yiyebilirsin.o kadare kendını sıkma.bu arada ekmeklerde süper olmuş canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

lezzet sarayı dedi ki...

tebrik ederim 1 kilo için bu arada ekmekler gel beni ye diyor nasıl bir taneyle kaldın ... şapırt....

derya dedi ki...

Canım maşallah sana azmine hayranım.Ben bu enfes
ekmekleri görüp asla dayanamam ellerine sağlık öpüyorum.

olsada yesek suzan dedi ki...

Çok severim ve yaparım bu ekmeklerden ellerine insan çok mutlu oluyor kilo verince, mutluluğun daim olsun canım...

necla dedi ki...

bunlar harika oluyor gerçekten biraz süt ve kaşar ekliyorum ekstradan çolk güzel bir tadı oluyor ellerinize sağlık

Eya dedi ki...

Ah birden ben söyle spora baslayabilsem...güzel sonuclar almana sevindim sevgili Aycan..ama ekmekler de harika, sevgiler

zehra

Mekila dedi ki...

emeğinin karşılığını alıp kilo vermene çok sevindim canım, gelin olmak düğün hazırlıkları zordur sanırım =) bu arada ekmek dilimleri nefis görünüyor bunun benzerini ben de yapmıştım nefis oluyor gerçekten.
http://mekilaningezegeni.blogspot.com/2010/11/kahvaltlk-ekmek-dilimleri.html

Aida dedi ki...

Hem sağlıklı,hem görünüşleri güzel...Ellerinize sağlık.Pratik bu güzel öneri için teşekkürler.Sevgiler.Aida

yedirenk dedi ki...

cANIMCIM VERDİĞİN KİLOLAR VE AZMİN İÇİN TEBRİKLER DARISI BENİM BAŞIMADA BENDE DAHA 1 KİLOCUK VERDİM...EKMEKLER GERÇEKTENDE NEFİS GÖRÜNÜYOR,ELLERİNE SAĞLIK....

yemekbiraşk dedi ki...

senin adına çok sevindim:) ekmeklerde ye beni diye bağırıyor:)
sevgilerimle...

Fatma dedi ki...

Aycan canım benim sen gelinmi olacan .ALLAHIM bahtınla güldürsün inşallah .bu arada kararlığına hayran kaldım 5 kilo vermek çok iyi canım çok fazla zayıflama sonra gelinoluyor diye üzülüyor sanırlar(bizim zamanımızda öyleydi):))
ekmeklerde harika ellerine sağlık

Gülcan dedi ki...

ben bunu sadece yumurta ve peynirle yapıyorum üzerine de biraz baharat.. enfes oluyo. domates ve biberle daha güzel olmuştr ama. bi dahakine böyle yapıcam :)

sevda dedi ki...

canım benim günaydın.bizde hep cızlak deriz ama adı krep olmuş.napalım.:::)))))))öpüyorum.

Eylem dedi ki...

bende sık sık yaparım ama senin için bu ekmekler daha özel olmuştur.kilo vermek şerefine oldugu için.ellerine saglık.

özlem.asuman dedi ki...

mrb aycan abla kokusu taaa.. buraya kadar geldi beni bu güzelliğe gedirtti ellerine salık.

saniyesultan dedi ki...

çok çok severim,ellerinize sağlık..

yildiz dedi ki...

Bu pazar sabah kalhvaltisinda yapacagim bu lezzeti.Ellerinize saglik

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Günaydın...

Keyifle gezinti yaptım evinizde...

Yorum bırakmadan da gitmek istemedim.
Güzel bir gün diliyorum.

sevgilerimle...

sarımutfak-hande dedi ki...

ohhh ne güzel gitmiş kilolar gözünaydın canım kanepelerde harika olmuş bende arada yaparım uzun zamandır yapmadım haftasonu kahvaltısına yapayım:)) ellerine sağlık canım

Ülkü dedi ki...

Sırada bu var :)) ben yapmıştım buna benzer üzerine kaşar eklemiştim :) eline sağlık :)