21 Nisan 2011 Perşembe

İyi ki Varsın Melek Kızımız.....

Bugün bir tarifim yok ama şu sıralar dişleriyle başıbelada olan  güzel meleğimi yazmak istedim.

 27.05.2010 Tarihinde dünya geldi Meleğimiz...
İlk defa teyze olmuştum.
İçimde güzel bir his, heyecan,gözlerimde mutluluk gözyaşları vardı.İyi ki dünya ya gelmiş benim yiğenim, kızım, canım'ın bir parçası olmuş.

Mutlu bebeğimiz bizim.Güler yüzlü, teyzelerinin bi tanecik kuzusu.

36 gün kaldı 1 yaşına değmesine ama ben ne yapsam, neler yapsam diye şimdiden düşünmeye  başladım bile.

Bu Fotoğrafı pazar günü Samsun'a giderken uğradığımız menemeci dayıdayken çekmiştim :)


 İlk doğduğu gün çekmiştim bu resmi :) Cimcime gibi doğduğu gün gözleri cimbil cimbil açıktı.


Aysu Teyzesi ile beraber....

Dedem'in doğum gününden bir kare.Meleğin Gülüşüne hala gülerim :)
(Annem,Teyzem ve yengem de  hiç bakmamışlar kameraya :) )


MAŞALLAH  Nazar değmesin bebeğim'e ...


13 yorum:

sevda dedi ki...

ALLAH nazarlardan korusun bebişi canım.sağğlıklı uzun mutlu bir hayatı olur inşallah.öpüyorum.

Küçük Mucizem dedi ki...

ahh o dişler. kıyamam kuzuya. rabbim tüm evlatları korusun esirgesin.

necla dedi ki...

allah nazarlardan korusun çok sevimli maşallah..

Fatma dedi ki...

ALLAH BAĞIŞLASIN GÜZEL BEBİŞİ ANNESİNE BABASINA
GÜZEL GÜNLER GÖRSÜN YAVRUCAK DİŞLERİDE İNCİ GİBİ ÇIKSIN İNŞALLAH

olsada yesek suzan dedi ki...

harika bir aile tablosu sıcacık ne güzel allah bozmasın, nazar değmesin cimcimeye, onada maşallah...

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

Aycancığım maşallah:) huzurlu mutlu sağlıklı nice güzel günler görsün tatlı miniğiniz:)
maşallahh ne güzel bir ailesiniz:)

zeymuran dedi ki...

maşallah buyumus ama fazla değişmemiş bazı bebekler buyudukce daha farklı oluyorlar mesela benım kızım babası gecenlerde arkadasıyla telde konsuyordu bızım kızı sordu arkadası nasıl buyudü mu dıye o da buyudu amcası gormen lazım önce japondu şu anda çinli:)bebegı gorunce gözlerim doldu,minik bebeklere hiç kıyamıyorum,Allahım onları korusun,öyle savunmasızlar ki,benım kuzum henuz 4 aylık ve de ıkı gundur rahatsız keyfı yok bu yuzden bende huzunluyum gözlerım dolu dolu,kotu oldum yine,sevgiler canım öpuyorum,melegınızı Allah bağışlasın size

Tümay Öztürk dedi ki...

Allah nazardan saklasın gerçekten çok tatlı. Benimde yeni bebeğim oldu 4 aylık henüz. Çok tatlılar çok:)

Sanattryemek dedi ki...

masallah cok tatli,aman nazar degmesin

Fransa'li Gelin dedi ki...

Allah nazardan saklasin canim, çok tatli masaallah benimde 5 aylik bir kizim var :)

Yasemin dedi ki...

Allah bagislasin çok tatli Masallah!! Saglikli uzun ömürler diliyorum ^^

elifin terazisi dedi ki...

maaşallah,çok şeker

Nilgün Komar dedi ki...

menemenci dayı dedin ben bittim şimdi yorum da yapacak halim kalmadı bu cimcime için!