20 Nisan 2011 Çarşamba

KAKAOLU CEVİZLİ KEK

Tadı tuzu yerinde,pofuduk,sıradan bir kek tarifi vereceğim sizlere...





MALZEMELER;
  • 3 adet yumurta
  • 1 fincan sıvıyağ
  • 1 fincan tozşeker
  • 1 fincan süt
  • 9 kaşık un
  • 1 çay bardağı iri dövülmüş ceviz
  • 2 paket Kabartma tozu,
  • Vanilya
  • Kakao

YAPILIŞI;
Yumurta ve şekeri iyice karıştırıyoruz.Daha sonrasında sıvıyağ,süt, unu ve cevizi ilave edip,kabartma tozu,vanilya ve kakaoyuda ekleyip,180 derecelik ısıtılmış fırında pişiriyoruz.


Afiyetler OLsun.....

13 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

bu gün kek günü galiba herkes bende dahil kek yayınlamış ne güzel :) ellerine sağlık...

derya dedi ki...

Canım maşallah nasılda kabarmış ellerine sağlık öpüyorum.

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ellerine sağlık kekin çok güzel görünüyor..

susamcorekotu dedi ki...

güzel dileklerin için teşekkür ederim:)
kekin mükemmel kabarmış:) çay fincanı mı türk kahvesi fincanı mı kullandın? merak ettim,
afiyet şifa olsun

Eylem dedi ki...

bizimkilerin en çok sevdigi kektir.ellerine saglık.

sevda dedi ki...

bencede bugun gerçekten kek günü sanırım canım.harika görüünyor.çayın yanında keki çok severim zaten.ellerine sağlık.öpüyorum canım.

anneanneninemekleri dedi ki...

Harika bir kek olmuş,ellerine sağlık,sevgiler

marifet ellerimizde dedi ki...

ay aycan canım ya dıyetteyım .nasıl açımm anlatamam bana versen o kekı 15 dakıkada parcasını bırakmam:((((((((((((((((
dayanmalıyım ...dayanmalıyım..
ama sende yapma boyle gozumuze gozumuze sokma bu keklerı...

ellerıne saglık.

yosunbuka dedi ki...

kekine nazar boncuğu canım..MAAŞALLAH ..fincan ölçüsünü ben de merak ettim.

Tijen dedi ki...

Bazen bir şeyin "tadının tuzunun" yerinde olmasının ne kadar önemli olduğunu unutuveriyoruz değil mi? Oysa onlar yerinde olmadı mı hiç bir şeyin lezzeti olmuyor.

yedirenk dedi ki...

aycoş kekişin çook pufidik olmuş,ellerine sağlık canımcım....

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım kakaolu keklere bayılırım...

sarımutfak-hande dedi ki...

bendede kakaolu cevizli kek var ben havuç ve portakalda ilave ettim ellerine sağlık çok güzel kabarmış kekin