18 Nisan 2011 Pazartesi

Vişneli İrmik Tatlısı

Selamlar  bütün blogerr arkadaşlarım,ziyaretçilerim,Dostlarım,
Sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir hafta geçirirsiniz İnşalllaaaahhhh;

Perşembe Günü  Ablam ile beraber yapmış olduğumuz çok hafif ve nefis bir tatlı sunacağım sizlere.

"Senin rejim ne alemde de tatlı yiyorsun" diyenler vardır :) "Rejim süper gidiyor.Bu tatlıdan da çok çok azıcık yedim :( "diyorum :)




MALZEMELER;
  • 1 Lt süt
  • 8 çorba kaşığı irmik
  • 8 çorba kaşığı toz şeker
  • 1 paket vanilya
  • 500 gr vişne

ÜZERİ İÇİN;
  • 1Paket vişneli jöle
  • 2,5 Su bardağı kaynar su
  • 2,5 su bardağı soğuk su

YAPILIŞI;
Süt ve tozşekeri bir tencereye alıp ateşe oturtun.Süt ısınınca irmiğiekleyin.Sürekli karşıtırarak kıvam alıncaya kadar pişirin.Koyulaşınca vanilyayı ekleyin.Karıştırıp ocaktan alın.2-3 dk karıştırarak soğutun.Karışımın yarısını kelepçeli kalıba yayın ve üzerine vişnelerin yarısını dizin.Kalan irmikli karışımı kalıba dökün.Kalan vişneler ile süsleyin.Bu arada  kaynar su ile vişneli jöle eriyinceye kadar karıştırın.Daha sonra soğuk suyu da ekleyip, vişnelerin üzerine dökün.Jöleni donması için 1 gece buzdolabında bekletiniz.
Soğuyan tatlıdan dilimler halinda kesip, serviz edebilirsiniz

Afiyetler Olsun...




25 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

harika görünüyor canım buna rejim filan dayanmaz ellerine sağlık....

lezzet sarayı dedi ki...

enfes olmuş canım ellerinize sağlık.böyle nefis bir tatlıyı gelde yeme...

derya dedi ki...

Canım ellerine sağlık görüntüde süper öpüyorum.

Eylem dedi ki...

yediklerime bu aralar dikkat etmeye başladım.ama bu tatlı baştan çıkaracak cinsten.ellerine saglık.

Hülya dedi ki...

Ben azıcığıyla yetinmezdim Aycan'cım. Jöleli tatlıları çok severim ve pudingle çok yakıştırırım.
Ellerine sağlık canım..

Eya dedi ki...

Cok leziiiiiz bir görüntü..ellerinize saglik, sevgiler

zehra

sevda dedi ki...

harika olmuş canım benim.ben olsam dayanamazdım.rejim felan dinlemezdim.sen yine az yemişsin.sütlü tatlı bir şey yapmaz boşver canım.:)))öpüyorum.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

ofofofff Aycancim ellerine saglik harika bir goruntu.Valla bizim bu gidisle diyet cok zorrr
Sevgilerimle...

yedirenk dedi ki...

canımcım asıl sen hainsin bu muhteşem tatlı ben rejimdeyken yayınlanırmı hiç:(( canımcım şaka bir yana tatlınız enfes görünüyor,ellerinize sağlık...

Nazmiye dedi ki...

harika olmuş,bu tatlıyı borcamda yapıyordum ama kelepçeli kalıpta sunum çok daha güzel olmuş.çileklisi de nefis oluyor.ellerine sağlık.

Fatma dedi ki...

çok güzel bir görüntüsü var tadı kimbilir ne kadar lezzetlidir size afiyet olsun diyorum sevgiler gönderiyorum

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Jöleli hali harika olmuş
Ellerinize sağlık

Benhurum dedi ki...

Vişneli tatlıları çok severim, ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor, ;)
Sevgilerimle...

Mutfak dili dedi ki...

Rejim yapanlar için iyi değildir. Çünkü ben bundan sizin gibi azacık yiyemem. Bunu bitiririm. Elinize saglık.

feray dedi ki...

Aycancım ellerinize sağlık tatlı süper..

marifet ellerimizde dedi ki...

GÖRÜNTÜ İŞTAH AÇICI NE KADAR GÜZEL OLMUŞ.HEMDE HAFİF...ELLERİNE SAĞLIK:)

yosunbuka dedi ki...

aycan bu tatlı resmen ye beni diye bağırıyor.rejim mi o da neymiş dedirtecek kadar masum görünüyor:)

yersofrasi.org dedi ki...

İrmikli tatlının üstüne meyveli soslar yapmayı severim. Vişneli harika görünüyor. Ellerine sağlık.

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Şu jöle süper duran bişi ama nedense sevilemedi gitti bizim evde..Ellerine sağlık canım

Zerrin dedi ki...

Visneli tatlilara bayilirim.sevgiler
www.hayatintatlari.net

Özge B. dedi ki...

vay canına!! böyle güzel ve nizami bir tatlı yapmak ve azıcık yemek! takdire şayan bir nefsiniz varmış:) ellerinize sağlık!

neyesem dedi ki...

Merhabalar,

Ellerinize sağlık muhteşem görünüyor..

Sevgilerle.

neyesem dedi ki...

Merhabalar,

Ellerinize sağlık muhteşem görünüyor..

Sevgilerle.

Semra Ozge Yilmaz dedi ki...

harika gözüküyor, ellerinize sağlık. ilk fırsatta benim de denemem lazım :))

mavi ruyam dedi ki...

nefis olmus !!!
ellerine saglik arkadasim :)