20 Mayıs 2011 Cuma

Menemen

En sevdiğim kahvaltılıklardan bir tanesidir.Menemen :) Bir ara evde kahvaltı yapamadığımızda işyerinde yapıp arkadaşlarla yiyorduk.Aslında yaz da geliyor, bir yandan yapıp yiyebiliriz.



Özellikle simitle çok güzel gidiyor...
Aslında ben pek menemen'e soğan doğramam ama bu sefer ekledim,ve güzel oldu.


Malzemeler;
  • 4 Adet domates
  • 6 adet sivribiber (hafif acı)
  • 1 adet küçük boy kuru soğan
  • 3 adet yumurta
  • 25 gr tereyağı
  • Tuz,karabiber,pulbiber

Yapılışı;
  • Kurusoğan yemeklik doğranır.
  • Sivribiber ve domastesler doğranır.
  • Tereyağı,tavada iyice eritilip,hafif pembemsi bir hal alında soğanlar eklenir.
  • Kavrulan soğanlara biberleride ekleyip,kavrulur.
  • Daha sonrasında domatesler eklenir ve iyice ölünceye kadar pişirilir.
  • Baharatlar eklenir.
  • Pişen domateslerin üzerine yumurtalar kırılır ve 2-3 dk içinde ocağın altını kapatıp,servis edebilirsiniz.

Afiyetler Olsun...

26 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

Ha haaa haaa akşama yapıcam senden ... Yiycem sonrada ekmek banabana... :)

derya dedi ki...

Ben soğanlı yaparım menemeni canım ellerine sağlık öpüyorum.

yedirenk dedi ki...

canımcım bizim evdede menemen çok sevilirgerçi ben soğansız yaparım seninkide çook güzel olmuş,ellerine sağlık.....

olsada yesek suzan dedi ki...

soğanlı soğansız farketmez çok severim bende güzel görünüyor ellerine sağlık canım...

Mekila dedi ki...

menemeeeen =) ben soğansız yapmıyorum, çok severim menemeni Aycan'ım ellerine sağlık, Bu arada profil ismini mi değiştirdin?

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ellerine sağlık..

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım kokusu burnıma geldi sanki benim de en sevdiğim yemeklerden biridir sevgiler...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine saglik canim,harika gorunuyor.Menemeni biz de cok severiz.Ben sogan dograrim ve cok da guzel olur.
Sevgilerimle...

feray dedi ki...

Yazın en güzel kahvaltılığı değilmi Aycancım mis gibi kokan domateslerle..
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler..

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

pazar kahvaltilarimizin bas tacidir enfes bir lezzet ellerine saglik sevgiler

MÜNSTER dedi ki...

Ben de bayilirim menemene... Ellerine saglik canim benim...

çeşnici Handan dedi ki...

Yazın en sevdiğim tatlarındandır. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bu akşamki menümüzdür kendileri:)))

Ellerine sağlık
Sevgiler

Gülcan dedi ki...

soğansız menemen olmaz ki... hem de bol olmalı soğan, biraz da sarmısak.. off canım çekti gece gece.. çok severim..

sarımutfak-hande dedi ki...

oh mis gibi süper olmuş
her öğün bayıla bayıla yerim
ellerine sağlık

butterfly dedi ki...

Ben de bayılırım. Üstelik benimki baya acı olmalı:). Ellerine sağlık Aycan'cım:).
Sevgiler:)...
aslı
http://www.kristalkelebek.com/

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

ekmeğimizi bana banaa oohh:) maşallahh:)
başka da bişiy gerekmez:)
ellerine sağlık Aycancığım:)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

aycancim ellerine saglik enfes görünüyor..sicacik sevgiler

marifet ellerimizde dedi ki...

YAA ŞU MENEMEN İŞİ NE HARIKADIR.BASIT GORUNSEDE USTA ELDEN CIKMAZSSA YENEMZ..ELLERINE SAGLIKKKK.EMINIM HARIKA OLMUSTUR.TAM BENLIK YARIN SABAH MENUMDE MENEMEN VAR..SAGOL ARKADASIM:)

иαℓαи dedi ki...

ellerine sağlık ,yemek olmayınca şipşak yapılacak en güzel yemek :)

Pasta sarayim dedi ki...

Harika... bende bayilirim menemene.Ellerine saglik Aycancigim...Sevgiler

derya dedi ki...

Canımmm hayırlı cumalar bayılırım menemene ellerine sağlık öpüyorum.

Öznur dedi ki...

Genelde sabahları yaptığımdan soğansız yaparım ben canım çekti bende yapacağım, harika görünüyor ellerine sağlık, sevgiler.. Tarifkolik..

ebrulitatlar dedi ki...

Bende soğanlı seviyorum ama eşim sewvmediği için soğansız yapıyorum. Her iki şekildede güzel oluyor aslında. Ellerine sağlık canım. Nefis görünüyor. Sevgiler..

saniyesultan dedi ki...

bende çok severim...ellerine sağlık...

SEDA dedi ki...

Çok severim menemeni, herkes gibi :) Ellerine sağlık.

Sevgiler