31 Mayıs 2011 Salı

Otlu Omlet

Mayısta bitti.
2 güne kalmaz haziran da bitmiş olur. Ömrümüz geçip gidiyor ve hiç haberimiz yok.1 ay sonra 29 yaşımı doldurmuş olacağım kısmetse. Ne çabuk büyüdüm, ne çabuk 30'u yaşlara basar oldum hiç anlamış değilim.
Hep keşke deriz ya  17' mde olsaydım diye.Şu sıralar ben hep bunu söyler oldum.Yaşlanmaktan mı korkuyorum acaba!!!
Ama şuda bir gerçek ki her yaşın bir güzelliği var ve kıymet bilmek gerekli.
Doğum günüm yanaştı, Nikahım'a az kaldı.Düğüm'e ne kaldı ki şunun şurasında Offff offff  :)

Neyse bırakalım bu  yaş baş işlerinide Pazar sabah'ı çok güzel bir uyku çekerken Teyzem'in yanıma gelip, bana sarılarak uyandırmasıyla  kalktım malesef :) Bu sıralar ne varsa bende , çok yorgun hissediyorum kendimi, yatsam uyusam  uyusam hep uyumak istiyorum.
Yataktan kalma faslı bittikten sonra, yine kalvaltı hazırlaması bana düştü :)
Bu omletin tadı çakma mücver tadını anımsattı bana nedense.

Ben çok beğendim.....



Bu omleti ben çok tuttum...



MALZEMELER;
  • 4 Yumurta
  • 3/4 beyaz peynir
  • 5 adet yeşil soğan
  • Maydanoz
  • 25 gr tereyağı (arzuya göre sıvıyağ)
  • tuz, karabiber,pulbiber

YAPILIŞI;
  1. Yeşil soğanları doğrayıp, eriyen tereyağınde soteliyoruz.
  2. Yumurtayı bir tabağa kırıp, içine beyaz peynirleri,  doğranmış maydanoz, ve baharatlarını ekleyip,sotelenen soğanlara katıyoruz.
  3. Alt üst kızarıncaya kadar tavada pişiriyoruz.

Deneyin pişman olmayacaksınız.


Afiyetler olsun....







25 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

bende haftasonu yapmıştım ellerine sağlık çok güzel olmuş canım

Tümay Öztürk dedi ki...

Bu pazar deneyin diyorsun. tamamdır:) Ellerine sağlık canım.

sevda dedi ki...

canım omlet gerçekten aynı mücver gibi.ama ben her iksinide çok severim.ellerine sağlık.öpüyorum.

olsada yesek suzan dedi ki...

havalardan bu ağırlık canım bende de var maalesef...haftasonları mutlaka yaparım bundan ben içine dereotu ve taze yada kuru nanede eklerim çok severiz böyle, ellerine sağlık canım nefis olmuş...

derya dedi ki...

kardeşim yaş aldıkça insan daha çok
deneyim kazanıyor hayatta:))Omlet süper ellerine sağlık öpüyorum.

Hayat Cafe dedi ki...

Yeter kii sağlık olsun canım,günler su gibi geçiyor.

Omlet nefis görünüyor nefiss.
Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık!

yedirenk dedi ki...

canım ellerine sağlık...

yersofrasi.org dedi ki...

Yaş konusunu hiç açmayalım :) Ben de nasıl olduda bu yaşlara bu kadar hızlı geldim diye şaşırıyorum. Neyse sağlıklı ve hayırlı bir ömür versin Rabbim ne yapalım. Omlet de oldukça güzel. Bahar da taze otlar bol bol tüketilmeli. Dereotu ve taze kekik de eklemeni tavsiye ederim. Ellerine sağlık Aycan cım.

pembe kekik dedi ki...

Taze soğanlı omlete bende bayılıyorum.Elinize sağlık...

marifet ellerimizde dedi ki...

AYCANCIM LEZZET SUPER..TAM SAGLIK......
AMA BEN SENIN GELINLIKLI HALINI MUTLAKA GORMELIYIM ....UNUTMA EKLEMEYİ.....
BENIDE HEYECAN SARDI...NE KADAR KALDIKI????????????

feray dedi ki...

Seninde dediğin gibi her yaşın kendine göre güzellikleri var, önemli olan dolu dolu yaşamak.
Omlet harika görünüyor Aycanım elleine sağlık.
Sevgiler.

Gülcan dedi ki...

canım ellerine sağlık harika görünüyor valla nasılda canım istedi olsa hepsini yerdim sevgiler canım.

Betül KÖROĞLU dedi ki...

ayça nefis bu bende çok yaparım. ellerine sağlık canım.

sevgiler

aylin dedi ki...

kahvaltıda iyi gider ellerine sağlık..çok güzel görünüyor:)
sevgiler

Birsel ve İrem dedi ki...

Hiç denemedim ama bu aralar aklıma annemin çocukluğumda yaptığı yeşil soğanlı yumurtalı bir tarif takıldı. Bu yüzden ben de yumurtalı, yeşil soğanlı tarifler arıyordum. Nefis olduğuna eminim, ellerinize sağlık. Afiyet olsun.
Sevgiler.

yemekbiraşk dedi ki...

tazesoğanlı nefis olur omlet eline sağlık canım
sevgilerimle

ahter demir dedi ki...

ahh canım sorma bendede 30 yaş sendromu başladı vallahi:)ne cabuk geçiyor zaman dimi...paylaşımına teşekkürler

Mekila dedi ki...

canım benim, kafa yorgunluğu en kötü yorgunluktur, senin de kafan bir çok şeyle meşgul bu aralar o nedenle hep uyumak istiyorsun =( Biraz yürüyüş, güneşli güzel bir günde gezinti iyi gelir =) bu arada ellerine sağlık canım

Öznur dedi ki...

Bunu kesin deneyeceğim ellerine sağlık canım sevgiler.. Tarifkolik..

EsEr dedi ki...

ne güzel telaşlardır bunlar.. tadını çıkarın..
mutluluklar, mutlu yaşlar dilerim

çeşnici Handan dedi ki...

Kahvaltı için harika bir lezzet olmuş ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Aycancım; düğünün de göz açıp kapayana kadar geçer, dert etme..Zaman hızlı akıyor evet, ama bunu da dert etme..Her yaşın güzelliği var, yaşa ama en önemlisi her yeni yaşında 'bir yıl daha YAŞADIM' de..Ne mutlu değil mi? Yaşlanmak değil yaşamak güzel ve önemli..Zamanı kaçırma canım kardeşim. Herşey gönlünce olsun, mutluluklar dilerim..Sevgiler..

SEVİM CENGİZ dedi ki...

kızımın en çok tercih ettiği omletlerden biri arkadaşım en kısa zamanda yapıp siteme ekleyeceğim ellerine sağlık...

necla dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM DENEMEK LAZIM BU GÜZELLİĞİ..
BUARADA KANDİLİN MÜBAREK OLSUN