7 Mayıs 2011 Cumartesi

Seni Çok Seviyorum ANNEM.....

Minicik ,küçücüktüm,Sevgin dolu yüreğinle büyüttün. Yavrularını herşeyden, herkezden korudun Annem.Okullarda okuttun,zor günlerimizde hep yanımda olup, desteğini esirgemedin.
Yemedin, yedirdin.İçmedin içirdin,hiçbir yavrusunun diğerinden ayırmayan ANAM.
İyi ki benim Annemsin....

Ben Annem'in son beşiği, tekne kazıntısı,Şımarık kızıyım :)
Hani en küçükler anneye çok düşkündürya aynen bende.Annesiz kalamazlar hani.Aynen....
Şaşkaza şehir dışına felan giderse, bir an evvel gelsin istiyorum.İÇim içim  çok özlüyorum bi tanemi.
Ne yazarsam yazayım içimdeki sevgiyi anlatamam.Herşeyin en iyisine,en güzeline layıktır Anneler.
Allah izin verirse  bende anne olmak isterim.

Bütün Annelerin ve  Anne adaylarının şimdiden Anneler Gününü kutluyorum.Herkezin yanaklarından içtenlikle öpüyorum.


Dün akşam DENİZ'İMİN  yorum bırakmış.Teşekkürler canım benim.

Diyorki ;
Aycancığımm:) çorban çok güzel ona diyecek birşeyim yok daaa başka birşey diyeceğim:) merzifonlusun, merzifondamı yaşıyorsun acaba? gümüşhaneden memleketim kastamonuya giderken geçiyoruz merzifondan:) çok şirin ve çok gelişmiş biryer çevresine göre:) çok cici biryerde yaşıyorsun canım:)
Cevap veriyorum bende :)
1997 yılında babamı kaybetmemiz sebebiyle Merzifon'a taşındık.Şuan Merzifonda ikamet ediyorum.Ve Merzifonluyum.
Memleketimi çok seviyorum.Büyük bir yer değil ama Amasya Merkezden bile  daha gelişmiş, hatta gelişmeye devam eden bir yer.
En güzeli Merzifon Havaalanımız kuruldu.Sadece İSTANBUL'A uçuşları olmasına rağmen  hergün tıklım tıklım oluyor uçağımız.
Memleketine giderken, bana uğramanı çok isterim.Kısmetse 4 ay sonra kendi evime geçeceğim.Evim Merzifon Otogarı karşısı,samsun yolu üzeri, yani bizim evin önünden geçeceksiniz :)

Sağlıklı huzurlu ve mutlu bir haftasonu diliyorum.

Sevgilerimle;

11 yorum:

derya dedi ki...

Canımmm bloglarımız sayesinde öyle muhteşem dostluklar kurduk ki değer biçilemez.Bıcırık prensesim bir tanedir inşallah görüşmeniz kısmet olur.Anneciğinin anneler günü kutlu olsun öpüyorum.

Ülkü dedi ki...

İçtenliğine teşekkürler, bende içtenlikle sarılıp öpüyorum :)
Annenede sevgiler rabbim sanada nasip eder inşaallah :)

Fatma dedi ki...

ne mutlu sana annen gibi bir annen var ne mutlu annene değerini bilen bir yavrusu var .bende annenin vede senin bir anne adayı olarak seninde anneler günün kutluyorum canım:))

sevda dedi ki...

canım benim benimde babam yok.o yuzdendir sanırım annelere daha bir çok bağlanılıyor.ona bir şey olmasından korkuluyor.merzifonda gerçekten güzel yer .havaalanı çok şey kattı merzifona bence.öpüyorum canım.

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Bende en içten dileklerimle sarılıyorum.
Ne güzel dizeler.

Güzel bir hafta sonu olsun.

sevgilerimle...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Annecinin ve de gelecegin annesi olarak senin anneler gununu kutluyorum canim.Annene olan sevgini ne guzel anlatmissin.RABBIM ayirmasin.
Sevgilerimle...

Mekila dedi ki...

Çok güzel cümleler, içten kelimeler, duygulara tercüman olmuş bir yazı, tüm annelerin anneler gününü kutlarım.

necla dedi ki...

demek merzifonluun benim eşimde merzifonlu ay bi başlasak akraba bile çıkarız yahu.. :)

Eylem dedi ki...

annelerimiz bizim en degerli varlıklarımız.seninde Anneler günün kutlu olsun.sevgiler.

ahter demir dedi ki...

herkesin anneler günü kutlu olsun sevgilerimle...

Sanattryemek dedi ki...

ne guzel yazmissinz,yazinizi okurken bir cok cumlesinde kendimi buldum,ortak yanlarimiz cok...
anneler gununuz kutlu olsun
sevgilerimle