2 Mayıs 2011 Pazartesi

Yeşillikli Cacık (Salata)

Dileğin ev sahipliğini üstlendiği Diyet ve Diyabetik etkinliği için Pazar günü benim için çok sağlıklı olduğunu düşündüğüm bir salata çeşidi yaptım.

Burun  tarifimize....


MALZEMELER;
  • 2 Adet orta boy salatalık
  • 2 adet yelşil soğan
  • 10 yaprak mor marul
  • 10 yaprak taze nane
  • 4 diş sarımsak
  • Tuz
  • 7 çorba kaşığı yoğurt

YAPILIŞI;
  • Salatalığın kabuklarını soyup, rendeliyoruz.
  • Marul'u, naneyi ve yeşil soğanıda doğruyoruz.
  • Dözülen sarımsak ve yoğurdu da doğranmış yeşilliklere karıştırıyoruz.
  • Tuzu ekleyip,Dilediğiniz gibi süsyelebilirsiniz.

27 yorum:

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

tam benlik bir lezzet
ellerine saglik canim sevgiler

CANDAN TARİFLER dedi ki...

BİRDE BU SALATAYA MAYONEZ EKLMENİ TAVSİYE EDERİM ACAYİP YAKIŞIYOR AKDENİZ YEŞİLLİĞİNE YANİ MOR MARULA:))ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLERİMLE..

Fatma dedi ki...

çok diyabetik olmuş Aycan'cım canım ellerine sağlık

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. SAlata nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım misler gibi şöyle koca bir kase cacık verin başka birşey istemem:)))ellerine sağlık öpüyorum.

Yeşim dedi ki...

bende çok severim gerçekten çok sağlıklı.
ellerine sağlık tatlım.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel görünüyor.
Sevgiler.

Tümay Öztürk dedi ki...

Alttaki çilekli pastadan sonra bu tam diet oldu gerçekten:) Ellerine sağlık canım.

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim ellerine saglik salata harika gorunuyor, boyle bir karisimda hic yapmamistim...denerim muhakkak malum diyetteyim..:))..optum..

eldivenlerim dedi ki...

değişikmiş;) cacıkta marulu ve soğanı hiç denememiştim, bişey daha öğrenmiş bulunmaktayım;) salatanın görüntüsü zaten enfes, ellerine sağlık arkadaşım....

Sevil dedi ki...

ben önce çilekli pasta ardından cacık alıyorum hım nefis olmuş tatlım ellerine sağlık
afiyet bal olsun
sevgiler

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

CANIM,
Çok teşekkür ederim katılımın için..Geç farkettim..Mail gereksize düşmüş,Aycanım blogu olanlar için maile lüzum yok,yorumla haberdar etmen eyetreli:))

Marullu cacağı hiç denmedim..başka güzel tariflerlede etkinliğimi renklendireceğini umuyorum..sevgiler

Kendimce dedi ki...

Doyabilen için çok sağlıklı ve lezzettli ama ben yanına bir de karnıyarık isterim doğrusu

fatma dedi ki...

bende buna benzer bişe yapıyorum yazın çok serinletici oluyor ellerine saglık

Seçil / Yemek Aşkı dedi ki...

mmm nefis olmuş ellerine sağlık..

AsLI dedi ki...

Güzel fikir.Cok da saglikli

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ellerine sağlık..

zubizup dedi ki...

Süpperrr!!!!

Turkish Underwearing desing
www.yoncatoptan.com
If you wisit me , I will be glad:)
:)
:):)
:):):)
:):):):
Kendi İşinizi Kurun!!!!

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

yaz günleri kocamann bir kase yapıp yediğim yegane şey bu:)

ellerine sağlık tatlım:)

иαℓαи dedi ki...

leziz duruyor,eline sağlık

marifet ellerimizde dedi ki...

oo aycan supersın ..once ben kendı adıma tesekkur ederım .dıyetteyım tam benlık bır salata...

Öznur dedi ki...

Çok güzel bir fikir bende yapıyorum benzerini ellerine sağlık canım. Pırasalı poğoça fikri kulağa hoş geliyor böreği çok güzel oluyor poğoçasıda bence olur demek lazım. Ziyaretin için teşekkür ederim sevgiler.. Tarifkolik

Zeynep dedi ki...

soğuk soğuk bayılırımmm:)))
ellerine sağlık canım

çook öperimmm:)

Mutfaktan mis kokular dedi ki...

Mest oldum !!sahane olmus bu salata, çilekli pastanada bayildim, ellerine saglik canim !

nesrin dedi ki...

Ellerine saglik. Enfes bir görüntü.

saniyesultan dedi ki...

özelliklepatlıcanlı yemeklerin yanında bayılırım,ellerine sağlık..

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerinize saglik, hersey cok hos Aycan...


Sevgi ve selamlar..