5 Temmuz 2011 Salı

Aycan & Yakup

Ben bayıldım... Ya siz?


23 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

Çok güzel yaa bende bayıldım

Aktuelmoda dedi ki...

:))) Çok şeker ;)

Aycan dedi ki...

Bakalım kısmetse davetiyem olacak :)

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Çok hoş.:))

Vintage Duygular dedi ki...

Coook güzel,cok seker! ;)

Hayat Cafe dedi ki...

Canım gerçekten çok sevimli olmuş yaa :))
Bayıldııııııııım.

sevda dedi ki...

çok hoş yaaaa.bayıldım canım.öpüyorum.

Mutfak dili dedi ki...

Aycan`cim harika olmuş. Kızın gözleride sacıda bir az seni andırıyor. Mutluluklar inşallah.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Aycancım,çokkk cici ve sevimli.Şimdiden mutluluklar diliyorum.Keşke yakın olsak da tüm blogerler düğüne gelebilsek.
Sevgilerimle...

Aycan dedi ki...

Seval'im bende çok isterim valla gelseniz.

Öznur dedi ki...

Çok şeker.. :))çok beğendim sevgiler Tarifkolik

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Siz bayilmisiniz bizde bayilmaz olurmuyuz hic , bende bayildim :)

Hülya dedi ki...

Aaaaa kutlarım sen nişanlı mıydın Aycan'cım? Allah tamamına erdirsin, mutluluklar diliyorum. Çok sevimli bir davetiye, bayıldım bende :))

MÜNSTER dedi ki...

Coookkk sirin.... Biz de davetli miyiz dügüne....::)) Sahi ne zaman dügününüz... Simdiden mutluluklar dilerim... Sevgilerimle canim benim...

saniyesultan dedi ki...

çok güzelsiniz...

Hayat Cafe dedi ki...

Canım keki eğer deneyecek olursan şeker miktarını yarım su bardağı daha artırırsan daha iyi olur.
Tarifi aldığım blogda 1 su bardağı yazıyor ama ben 1 buçuk kullandım.
Yazmayı unutmuşum .1 bardak belki az gelebilir.
Öpüyorum.

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ya sen nisanlandinmi??..niye haberim olmadi?..:((...tabiii benim sucum ugramaz oldum bloguna kacirdim...cok guzel olmus canim..ve tebrikler...kocaman opuyorum..

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel, çok beğendim. Şimdiden mutluluklar dilerim. Sevgiler.

sevimin sayfasi dedi ki...

mutluluklar dilerim...

En ışıltılı bakışların gözlerinde, en tatlı sözlerin kulaklarında, tüm mutlulukarın avuçlarında ve en sonsuz sevgilerin gönlünce yaşayacağı nice mutlu kandillere...
sevgilerimle sevim

Eya dedi ki...

Cok sekeeeeer Aycancigim...ah orada olsam da sana kurabiyeler hazirlayabilsem...kolayliklar diliyorum hazirliklarda...sevgiler

zehra

Benhurum dedi ki...

Süpermiş canım bende bayıldım, bize henüz bayılmamış birileri kolonya getirmeli:))

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

:)))) cok hos !

ŞÜKRAN dedi ki...

Bende kaçırdım bazı şeyleri galiba, artık yetişemiyorumm. sevgili aycan hayırlı olsun canım herşey gönlünce olsun inşallah..