20 Temmuz 2011 Çarşamba

Ben geldim, Ama yine gideceğim :(

Değerli izleyicilerim, Saygı Değer misafirlerim,
biliyorum  haftalardır bloğuma girip, bir kelam edemedim, aslında  hem tarifim yoktu, hem hastalık, hem düğün telaşı felan derken 1 ay'a yakın  yazamadığımı fark ettim.
Aslında 2-3 hafta önce  hastalanıp bir hafta boyunca evde dinlenmek zorunda kaldım ve spor'umuda yarıda bırakmış oldum :(

Geçen hafta da  gelinliğimin siparişini verdim, gelin ayakkabımı ve kına kıyafetimin siparişlerini verdim ve haftaya gidip alacağım.

Daha sonrasında, yani Pazar günü  Anneannem  rahatsızlandı, Samsun'a yoğunbakım'a kaldırmak zorunda kaldık.Yüce Rabbim'a şükürler olsun, 2-3 gündür yeni yeni güzel haberler alıyoruz.Umarım herşey yoluna girer ve Anneannem iyileşir ve evine geri döner.O kadar korkuttu ki bizi, 1 haftadır, Annem, 2 teyzem, dayım, DEDEM  hepsi Samsunda beklediler.Ve hala hastanedeler.Anneannem için dua edin ne olur :(

Bir de bu hafta sonu Dayım'ın oğlunun düğünü vardı.Bu düğünüde sağlık problemlerimiz olması nedeniyle ertelemek zorunda kaldık.

Yani anlayacağınız bu  Temmuz Ayı bizim için  hiç iyi geçmedi.

Birde  yarın benim doğum günüm  :)


Bu tür durumlar olunca  mutfağa geçipte bir şeyler hazırlamak hiç içimden gelmedi.Galiba Ağustos ayında da   mutfağa sık sık geçemeyeceğim malum düğünüm yanaşıyor.Hazırlıklar felan derken o ayı da bitireceğiz.

Dediğim gibi bugün tarifim yok ama yaşadığımı göstermek için yazdım bu postu.
Sizlere Sevgili Arkadaşım Göknur'un  TESLİM klibi ile  postumu sonlandırmak istiyorum.



22 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Canım önecelikle çook geçmiş olsun ,acil şifalar diliyorum anneanneciğine.Düğün hazırlıkları konusunda da sana kolaylıklar diliyorum,hem keyifli ama bir o kadar da yorucu oluyor,ama her zaman pozitif düşün,arada olabilecek aksilikleri göz ardı et çünkü herşey gelip geçiyor ve bir de şimdiden doğum günün kutlu olsun tatlım.Sağlıklı,mutlu,huzurlu yaşların olsun.Sevgiler,öpücükler..

Aycan dedi ki...

Aktüelmodam, Canım benim güzel yorumun için çok tşk ederim.Yüreğine sağlık.Öpüyorum.

Hayatın Tatları dedi ki...

CANIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.. ANNANECİĞE DE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM. ALLAH KOLAYLIK VERSİN SANA VE AİLENE DÜĞÜN İŞLERİ HASTALIK İŞLLERİ ÇOK ZORDUR BİLİRİM.

Birdemliksohbet dedi ki...

Aycancım Öncelikle sana sonrada anneannene çok ama çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin.
Bazı dönemler öyle olur. Herşey üst üste gelir ve çok bunalırsın. Rabbim yar ve yardımcın olsun arkadaşım.
düğün hazırlıkları ve bu stresler senin saglığını bozmasın dikkat et bol bol vitamin takviyesi al arkadaşım.
Yamzsanda bizler buradayız seni bekleriz.Yeterki iyi ol
Kocaman sevgiler..

Birdemliksohbet dedi ki...

unutmadan şimdiden dogum günün kutlu olsun şekercim..

sevda dedi ki...

canım benim öncelikle çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.ayrıca doğum günün kutlu olsun.nice uzun sağlıklı mutlu seneler diliyorum.çok öpüyorum.sevgiler.

Aycan dedi ki...

Hayatın Tatları,
Bu sene annemsiz bir doğum günü geçireceğim ama ne yapalımAnneannem iyi olsunda başka bişey istemem.Güzel yüreğine sağlık.Çok tşk ediyorum.öPÜYORUM.


Sevil'im canım benim, Seni çok seviyorum, çok tatlısın, yanyana gelsek boynuna sarılıp öpücem valla.Yüreğinin güzelliği yüzüne yansımış.Güzel dileklerin için çok tşk ediyorum.Öptüm.


Benim güzel hemşerim, sevdamm canım benim.Çok tşk ediyorum.Öptüm.

marifet ellerimizde dedi ki...

canım sablon falan degısmıs:))))))))))tarıf beklıyoruz......cok cok gecmıs olsun canım ozledık senı:))))))))))

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Aycancım,önce anneannecine ve sana geçmiş olsun.RABBİM acil şifalar versin.İyi haberlerinizi bekliyoruz.
Ayrıca doğum günün kutlu mutlu olsun.))
Düğün hazırlıklarında kolaylıklar ve mutluluklar diliyorum.))
Bu arada yeni banner da güzel olmuş.))
Sevgilerimle...

yersofrasi.org dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Bazen böyle üstüste geliyor herşey. Allah yardımcınız olsun.

Aycan dedi ki...

Marifet Ellerimizde, canım bende sizleri inan çok özledim.Gelicem gelicem :) öpüyorum.

Seval'im canım benim, yüreğine sağlık, canım.Çok tşk ediyorum.Öpüyorum.


Yer sofrası;

çok teşekkür ederim.Amin diyorum. Çok öptüm.

çeşnici Handan dedi ki...

Canım öncelikle çok geçmişler olsun herşey hep üstüste gelir ama hepsi geçecek. Bu arada doğum günün kutlu olsun sağlıklı ve güzel bir yeni yaş dilerim. Hazırlıklarında kolaylıklar dilerim.Güzel haberlerini bekliyoruz.Sevgiler.

Ülkü dedi ki...

Anneannene duacıyım acil şifalar diliyorum canım, tatlı teleşında kolaylıklar diliyorum ve nice yıllara sağlıkla huzurla mutlulukla öptüm ;)

EBRULİ dedi ki...

Güzel gidişler güzel dönüşler olsun canım..sevgiler..

mutfaksoleni dedi ki...

geçmiş olsun..nice yıllara...

Seçil / Yemek Aşkı dedi ki...

geçmiş olsun anneanneciğine.. umarım iyidir şimdi.. geçmiş doğumgününde kutlu olsun.. düğün hazırlıkları yorar insanı bilirim :) kolay gelsin..

pembe kekik dedi ki...

Öncelikle anneannenize geçmiş olsun.Doğum günününz kutlu olsun.Nece mutlu yıllara.Diğerleri ise tatlı telaşlar.İyi düşünün her şey iyi ve gönlünüzce olsun.Mutluluklar:)

Hayat Cafe dedi ki...

Canımmm benim ben geldim ama sen nerelerdesin,nasıl gidiyor ?

Bu arada anneannenin rahatsızlığına çok üzüldüm.İnşallah şu an bir sorun yoktur.

Arada kendinden haberler ver olurmu :))
Öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Meliham, canım arkadaşım, Anneannemi hastaneden çıkardık. şimdi kızlarıyla beraber köydeler.Şimdilik iyi inş. bir problem çıkmaz.

Nergis Mevsimi dedi ki...

Anneannenize geçmiş olsun.Hayat işte böyle bir şey, acı tatlı günler birbirine karışıyor çoğu zaman.Eşinizle ,ailenizle sağlıkla,mutlulukla nice nice yıllara...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
anneannene Allahtan acil sifalar diliyorum, insallah daha iyidir.
Sanda saglikli mutlu nice yaslar dilerim. Yeni kuracagin yuvanda mutluluklar ve saadetler dilerim, sevgiler...

ŞÜKRAN dedi ki...

Aycan, Yazını ne yazıkki geç farkettim kusura bakma ne olur. acil şifalar diliyorum canım, inşallah güzel haberler alırız. sevgiyle kalın.