3 Temmuz 2011 Pazar

Yoğurtlu Kuskus Salatası

Değerleri misafirlerim, Saygıdeğer izleyicilerim herkeze iyi haftalar;

Genelde Arpa Şehriye ile hazırlarığım bu salatayı bu kez değişiklik yapıp kuskus ile yapmayı uygun gördüm.


MALZEMELER;
  • Yarım paket Kuskus
  • 3 adet Salatalık
  • Yarım çaybardağı doğranmış Maydanoz
  • 2 çarba kaşığı Mayonez
  • 2 su bardağı Yoğurt
  • 3 diş sarımsak
  • 2 Tatlık kaşığı kuru nane
  • tuz, Karabiber, Pulbiber

YAPILIŞI;
  1. İlk etapda kuskusu  su dolu tencerede 1 yemek kaşığıde sıvı yağ ekleyip, haşlıyoruz.
  2. Diğer taraftan, yoğut, mayonez ve dözülmüş sarımsak karıştırılır.
  3. Küçük küçük doğranan salatalık ve maydanozları yoğurt karışımına eklenir.
  4. Haşlanan kuskular yoğurt karışımına eklenip, nane ve baharatlar eklenir.

Not:Kuru naneyi eklemeyi unutmayın, çünkü lezzeti veren nanedir.


Afiyetler Olsun...

16 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Ben kuskusun pilavını da salatasını da çok severim.Ellerine sağlık.Nefis görünüyor.Sevgiler:)

Gelibolu17 dedi ki...

Ben mercimekli yapmıştımda yoğurtlu hiç denemedim,sayende yeni bir lezzet daha keşfetmiş oldum,mutlaka deniyeceğim,ellerine sağlık canım...selamlar

sevda dedi ki...

canım benim hoşbulduk.çok özlemişim sizleri ve blogumu.şükür kavuşturana.salata nefis görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

Gülcan dedi ki...

canım benim çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık sevgiler.

Saglıklımutfak dedi ki...

Ben küçükken kuskus a "toptoptaze" dermişim:) Çok severim. Ellerine sağlık canım:)

marifet ellerimizde dedi ki...

aycan nefıs olmus..ben kuskusa bayılırım......

yedirenk dedi ki...

canım ellerine sağlık...

nesrin dedi ki...

Ellerine saglik. Degisik bir salata olmus. Sevgiler...

ahter demir dedi ki...

güa güzeldir ellerinize sağlık.minim tadıdzel bi görüntü e

Minhas Receitas Dia a Dia dedi ki...

Gelirleri çok iyi ve iyi çok, hazırlanır. Hafta iyi. sansar

Hayat Cafe dedi ki...

Canım bende bugün kuskusun pilavını yaptım.
Salatasını çok severim.
Nefisss görünüyor nefiss
Ellerine sağlık canım benim
Öpüyorum.

Hayatın Tatları dedi ki...

Mmmmmm nefis olmuş. Tam yazlık bir salata

anneanneninemekleri dedi ki...

Güzel bir salata olmuş ellerine sağlık,sevgiler

Benhurum dedi ki...

Bende bu tür salataları süzme yoğurt ile hazırlıyorum, ellerine sağlık tatlım, afiyetler olsun;) Sevgilerimle...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

canim ellerine saglik cok lezziz görünüyor, sunumuna cok cici olmus..
sicaciks sevgiler

bir demet feslegen dedi ki...

Epeydir kuskus kullanmamıştım ne güzel görünüyor, ellerine sağlık sevgiler :)