25 Eylül 2011 Pazar

Browni Kurabiye


Sürekli ismini duyup, merak ettiğim bu kurabiyeyi cumartesi günü gelen misafirlarim için yapmıştım. Islak ıslak, çok nefis bir kurabiye.

Tarif, Tümay'a aittir.




Cumartesi günü  gelen misafirlerim için yapmıştım.



Malzemeler


  • 1 adet margarin (oda sıcaklığında)
  • 2 adet yumurta
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 pk kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Un


Şerbeti için;
  • 1 su bardağı süt
  • 1 su bardağı toz şeker






YAPILIŞI;
  1.  Kurabiye için gerekli olan tüm malzemeleri genişçe bir yoğurma kabına koyup karıştırın.Ele yapışmayacak bir hamur elde edinceye kadar unu ilave ederek yoğurun.
  2. Kulak memesi kıvamına gelince yağlanmış fırın tepsisine yuvarlayarak dizin.
  3. 170 derecede önceden ısıtılmış fırında 10 dakika kadar çatlayana kadar pişirin.
  4. Bu esnada şerbet için süt ve şekeri ayrı bir kapta karıştırın.Şeker tamamen eriyinceye kadar karıştırarak eritin. Kesinlikle ateşe koymayın.
  5. Pişen kurabiyeleri sıcakken soğuk süt şerbetine batırın ve bir saklama kabına dizin.
  6. Kalan şerbetinizi de kurabiyelerin üzerine dökün.
Ilıyınca servis yapın.


Önemli Not: Kurabiyeler sıcak, süt soğuk olacak.



Afiyat Olsun...























 





























    .












    27 yorum:

    birtutamkekik dedi ki...

    mmmm:))enfes görünüyor tatlmmm:)
    ellerine sağlık...kuzucuklara okul dönüşü sürpriz mi yapsam bu misss kokulu kurabiyelerle:)
    sevgilerimle....

    sevda dedi ki...

    bende henüz denemedim ama görünce nasılda canım çekti.nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    bolkepce dedi ki...

    Görür görmez yaptığım nadir şeylerden. Bugünlerdeki favorimiz bu. Arka arkaya iki kez yaptım :) Eline sağlık :)

    Fransali Gelin dedi ki...

    ay ben bunu yaptim, ilk gun çok guzel oldu ama ikinci gun sekerlendi niye anlamadim :((

    ellerine saglik canim enfesss

    anneanneninemekleri dedi ki...

    Seninkiler de nefis görünüyor ellerine sağlık,sevgiler

    sevginin mutfak günlüğü dedi ki...

    Bugünlede favori bir tarif sanırım,sizinkide nefis görünüyor,ellerinize sağlık.

    Hayat Cafe dedi ki...

    Benimde çok sevdiğim ve yemeye doyamadığım bir kurabiye..
    Ellerine sağlık cnaım benim..
    İyi haftalarrrrr.

    olsada yesek suzan dedi ki...

    çok severim bende harika görünüyorlar ellerine sağlık...

    Rozerin'in Annesi dedi ki...

    harika gorunuyor, ellerine saglik canim...optum..

    NeSLiNaMe dedi ki...

    Bende sürekli duyar oldum bu kurabiyeyi bu aralar benimde yapasim var :)

    marifet ellerimizde dedi ki...

    AYCANNNNNNNNNN CANAIM BENDE EPEYIDIR YOKTUMM AMA SENDE COK OZLETTIN KENDINI.4 MINNOSU OKULLU YAPTIK BU SENE MAŞALLAHHHHHH.....

    :))))))))))

    GORUSURUUZ ARTIK.....

    Tümay Öztürk dedi ki...

    Canım afiyet olsun beğenmenize sevindim. Gerçekten hem kolay yapılıyor pratik hem de lezzetli bir kurabiye. Ellerine sağlık:)

    Beyaz Hanımeli dedi ki...

    Ellerine sağlık, nefis görünüyor. Afiyet olsun, sevgiler.

    Limon çiçekleri dedi ki...

    Bu kurabiyeyi artık yapmak şart oldu gibi çok merak ettim.sormak istediğim acaba süte batırınca yumuşuyormu?Nasıl oluyor?Ellerine sağlık.Sevgiyle..

    Fatma dedi ki...

    afiyet olsun misafirlerine :)))
    eminim çok beğenmişlerdir çünki hariha görünüyor kurabiyeler ..canım benim ellerine sağlık sevgiler

    LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

    blog aleminin vazgeçilmezi browni kurbiye :) ellerine sağlık Aycan.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    Pasta sarayim dedi ki...

    Aycancigim kurabiye enfes görünüyor.
    Ellerine saglik canim,bence denemeye deger....sevgiler

    sevda dedi ki...

    canım benim mimlendinnnnnnnnn.

    birdutmasali dedi ki...

    çok çok güzel bir lezzettir,
    elelrine sağlık aycancığım..
    sevgiler.

    Birdemliksohbet dedi ki...

    aycancım bu tarifi yapmış biri olarak enfes bir lezzet diyorum ve yapmayanlara şiddetle yapın diyorum..
    Canım seninde ellerine sağlık afiyet bal olsun
    Sevgiler

    eldivenlerim dedi ki...

    bukadar ünlü olmsına rağmen hiç denememişim;) görüntü zaten muhteşem, ellerine sağlık arkadaşım....

    elifindefterinden.com dedi ki...

    Ayy ben bundan yedim, ne güzel oldu tarifini görmek. Acaip güzel bir tat bu. Ellerine sağlık:D

    TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

    bu kurabiyeler nefis canım.ellerine sağlık yıllar önce denemiştim.Şu ara ilk sırada yapacağım tariflerden.Tadından şüphe yok:)Sevgilerr

    LaMa dedi ki...

    Super bir kurabiye degil mi.. ne zamandir da yapmadim, ellerine saglik!

    fatosun mutfagından... dedi ki...

    çok güzel görünüyorlar..ellerine sağlık canım..sevgiler

    melda dedi ki...

    en sevdiğim kurabiyelerdendir, eline sağlık. harika görünüyor. :)

    Kardeşim dedi ki...

    Muhteşem görünüyor...