30 Eylül 2011 Cuma

Kabak Soslu Makarna

Patlıcanı da Kabağı da çok severim.Mümkünse şu süreler çok tüketmeye çalışyorum, çünkü zon zamanlarını yaşıyor ikiside.
Geçenlerde akşam'a ne pişirsem diye düşünürken, aklıma aşağıdaki makarnayı yapmak geldi.İyiki yapmışım, çünkü gayet güzel oldu.




Şu dereotu, nasılda güzel yakışıyor kabağa.Hayranım...



MALZEMELER;

  • 1/2 Paket  makarna (makarna seçimi size kalmış tabi)
  • 2 adet küçük kabak
  • 1/2 kuru soğan
  • 1 yemek kaşığı doğranmış dereotu
  • 6 yemek kaşığı fındık yağı,
  • Karabiber, tuz

YAPILIŞI;
  1. Makarnaları, suya atıp, birazcık fındıkyağı ve tuz ekliyoruz.Ve pişmeye bırakıyoruz.
  2. Diğer tarafta kuru soğanları doğrayı, bir tavada  kavuruyoruz.
  3. Kavrulan soğanlara, rendelenmiş kabakları ekliyoruz.
  4. Tuz ve karabiber eklenir.
  5. Kabaklar ölünce dereotunu eklenir.
  6. Pişen makarnalar, süzülüp, yapılan kabak sosu makarnaya ilave edilir.
  7. Afiyetle yiyebilirsiniz :)

21 yorum:

xcelis dedi ki...

ooo nefis görünüyor gerçekten.Haşlarken içerisinemi koyuyoruz yağdan ben hep normal suda haşlıyodumda =))
ellerinize sağlık

Lezzet Karnavalı dedi ki...

kabakla dereotu birleşince ne güzel olur,ellerine sağlık:) sevgiler..

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ellerine saglik...harika gorunuyor..sevgiler..

xcelis dedi ki...

tşkederim canım bende koyarım bundan sonrası için iyi haftasonları =)

derya dedi ki...

Canım bende bayılırım ikisinede ellerine sağlık öpüyorum.

fatosun mutfagından... dedi ki...

markanın her çeşidine her türlüsüne sonuna kadar açıktır mutfagım..bayılırım..elleirne sağlık canımnm sevgilerr

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Aycancım bu ara maharetin pek üzerinde ilk evlendiğim yıllardaki halimi gördüm:)Dikkat et kilo alma:))

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

maşallahh maşallahh döktürmüş bizim gelin:))
ellerine sağlık canımm:))

Fatma dedi ki...

ellerine sağlık canım nekadar canlı görnüyor
nefiiissss
sevgiler:)

HEDEN dedi ki...

Ellerıne saglık bana makarna olsunda nasıl olursa olsun ama bu halıylede denıyecegım.paylaşım ıcın tsk ler canım.

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ellerine sağlık bencede dereotu en çok kabağa yakısıyor eminim harikadır..

Hayat Cafe dedi ki...

Canım bende çok severim kabağı ve son günmlerde bende çok sık tüketiyorum.
Ellerine sağlık.
Nefiss görünüyor.

zeynep dedi ki...

Denemek lazım aslında farklı bir lezzet olur, ellerine sağlık canım mutlu hafta sonları..

Pasta sarayim dedi ki...

Cok güzel görünüyor...Ellerine saglik afiyet olsun canim...

memolininannesi dedi ki...

degısık bır tarı.. su makarnayla dunyaları yapıyoruz aslında ne bereketlı bır besın elıne saglık canım

sevda dedi ki...

kabağı makarnada hiç denemedim ama çok güzel görünyor canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

ööff çok güzel çok iştah açıcıı, daha da tokuz ama :)ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

birtutamkekik dedi ki...

vauwww:)
sunum...
resim...
anlatım...
10 numara:)
afiyet bal olsun aycancım:)
sevgilerimle...

defneylebirlikte dedi ki...

mmmmmmmmmmmmmmmmmm çok nefis.ellerine sağlık.

Nalan dedi ki...

nonnomnom :)) olsa da yesek

feray dedi ki...

Aycancım öncelikle tebrik ederim canım. Buralarda olmadığımdan geç kaldım ama nasılsa Aycan fotağraflarını koymuştur diye önce onlara baktıum.
Çok güzel bir gelin olmuşsun, mutluluğunuz daim olsun canım.
Öpüyorum..
Sevgiler.