7 Ekim 2011 Cuma

Mısır Unlu Ekmek Kızartması

Bayat ekmekleri en güzel değerlendirme şeklidir  herhalde ekmek kızartması yapmak. Sevmeyen  var mıdır?  Bence yoktur :) Ee hadi o zaman,  sizlere yeni tarif olsun :)

Pazar gününe yanaşırken, kahvaltı alternatifi olarak gelsin.:)
Afiyetler Bal şeker Olsun  Efendim...



Farklı lezzet arayanlar için, güzel bir alternatif.



MALZEMELER;
  • 5 adet Dilimlenmiş Bayat Ekmek
  • 2 adet yumurta
  • Mısır Unu
  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ

Yapılışı;

Dilimlenmiş ekmekleri, çırpılmış yumurtalara, sonra mısır ununa  bulayıp, sıvı yağ konulmuş tavada arkalı önlü kızartiyoruz.

27 yorum:

sevda dedi ki...

mısırununa bulamakta çok iyi fikirmiş canım.nasılda güzel görünüyor ekmekler.ellerine sağlık.öpüyorum.

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Mısır ununu daha çok kullanmak lazım gerçektende çok lezzetli değilmi:)

reyhane dedi ki...

Ay çok merak ettim bu tarifi,mısır ununu çok severim Karadenizli olmam hasebiyle,deneyim yorumu yazacağım sana..Tşk..

derya dedi ki...

Canımmmm süper olmuş ellerine sağlık öpüyorum.

Fuat Gencal dedi ki...

Hayırlı cumalar. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyorlar.

Saygılarımla..

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

mısırunlu denememiştim hiç

Öznur dedi ki...

Ben çok severim ekmek kızartmayı ama mısır unlu ilk defa gördüm deneyeceğim lezzetli görünüyor ellerine sağlık sevgiler canım.. Tarifkolik..

yersofrasi.org dedi ki...

Ekmek kızartmasını sevmeyen dediğin gibi yoktur. Kahvaltılarda peynirle enfes olur. Mısır unlu olarak ilk defa duyuyorum ama mısır unu neyin içinde varsa kesinlikle lezzetini katlıyor. Ellerine sağlık Aycan.

olsada yesek suzan dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık...

Hayat Cafe dedi ki...

Ben bu sabah çocuklara yaptım ama mısır unu kullanmadan..
Bunuda deneyeceğim canımın içi..
Çok öpüyorum.
Ellerine sağlık.

Pasta sarayim dedi ki...

Ellerine saglik sevgili Aycan...cocuklugumda rahmetli babaannem yapar severek yerdik.
Misir unlusunuda ben yapayim bakalim.
Ayrica patlican sote de harika görünüyor.Sevgiler

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

vayyy hiç aklıma gelmemişti mısır unuyla ekmek kızartmak, harika.ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

bir dahakine böyle yapacağım bende ellerine sağlık tatlım:))
sevgiler.
mutlu akşamlar:)

defneylebirlikte dedi ki...

güzel bir fikir aycan.ellerine sağlık.kızımın en çok tercih ettiği kahvaltılıktır.

DR.NİRVANA dedi ki...

Yumurtalı ekmeği cok severim ama hiç mısır unuyla yapmamıstım..e bu pazar denerim artık...sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

nefis olmuştur..ellerine sağlık canım..sevgiler..

Lezzet Karnavalı dedi ki...

hmm haftasonu kahvaltılarına çok yakışır,eline sağlık!

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

fisitigm ellerine saglik enfesss görünüyorlar.. bende galeta unuyla yaparim..
benimde aklimdaydi birde misir unuyla denemek :) harika olmuslar, denemeliyim bende mutlaka ...
öpüyorum en kocamanindan...sevgiyle..

AsLI dedi ki...

kahvaltida ne güzel gider bunlar

PAPATYA PRENSES dedi ki...

yumurtalı ekmek kızartmasından tatlı yaparız.
tuzlusunu fırında. ne vakittir yapmamıştım iyi oldu bunu görmek:)

mısırunu da çok güzel fikir. ellerine sağlık..

butterfly dedi ki...

Aycancım mısır ekmeğini de çok sevdiğim için bu tarif de tam benlik olmuş:). Ellerine sağlık..
Sevgilerimle:).
aslı
http://www.kristalkelebek.com

annemineli dedi ki...

Ellerinize sağlık,takip ediyorum.sevgilerrrrr...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Canım benim,
Adeta elimi uzatıp alıcam.öylesine resimlemişsin ki?Bu saatte bile insanın canı çekiyor.Ellerine sağlık.
Sevgilerimle...

Seçil / Yemek Aşkı dedi ki...

mısır unu ile kızartmayı hiç denemedim yapmak lazım.. ellerine sağlık canım..

çeşnici Handan dedi ki...

Bu şekilde hiç denemedim çok güzel olmuş mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

♥ NeSLiNaMe ♥ dedi ki...

Bende yaparim ama hic misir unuyla denememistim dogrusu

ÖZLEMCE dedi ki...

ilk kez gördüm bu tarifi ve yarın sabah deneyeceğim... seni izlemey aldım benım bloguma beklerım..sıcak paylaşımlar için