14 Kasım 2011 Pazartesi

MERMER KURABİYE

Şekil itibariyle, bana sürekli çekici geliyor bu kurabiye.
İlk  defa yaptım, yedim yedim doyamadım..

Denemek ister misiniz?





MALZEMELER;
  • 250 Gr margarin
  • 4/3 su bardağı Pudra şekeri
  • Kabartma Tozu
  • Kakao
  • Alabildiği kadar un

YAPILIŞI;
  1. Oda sıcaklığında yumuşayan margarini,ve pudra şekerini yoğuruyoruz.
  2. Un ve kabartma tozunudu ekleyip, elimize yapışmayacak hale gelinceye kadar un ile yoğuruyoruz.
  3. Hazır olan hamuru 2'ye ayırıp, yarısına kakao ekleniyor.
  4. Bir parça  sade hamur, bir parça kakaolu hamurdan alıp, elimizde yoğuruyoruz.
  5. Hazırlanan kurabiye hamurları  175 derecelik önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz.

Afiyet Olsun...

26 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Çayımın yanına göndersene canım,süper olur ;) Ellerine sağlık...

AsLI dedi ki...

harika...
ben un kurabiyesini da böyle yapiyorum.kalan yarisina azicik kakao ekleyip cok yedirmeden sekil veriyorum.

Nesli dedi ki...

Eline sağlık canım çok güzel görünüyorlar, sevgiler dostçakal

Sare dedi ki...

Ne kadar şık görünüyorlar,ellerinize sağlık.
Ellerinize sağlık, sevgiler.

yeşim dedi ki...

aycancım
ellerine sağlık mükemmel olmuş...çok beğendim...hem sunum hem kurabiye şekilleri...
güzel bir hafta diliyorum.öptüm.

birtutamkekik dedi ki...

oyy oyy...
yerim ben o kurbişleri...:)
ellerine sağlık aycancım..
sevgilerimle..
:)

derya dedi ki...

Canım bende çok severek yaparım ellerine sağlık enfes öpüyorum.

Beste Yagmur dedi ki...

Aman aman amannnn bu ne güzel bir kurabiye gorselidir... Ellerinize sağlık. Bayıldım. :))

Sinejan dedi ki...

İsterim :) Görüntüde çok hoş, ellerine sağlık...

Kübra dedi ki...

Bu kurabiyeye bayılırım, ellerinize sağlık harika görünüyorlar, sevgiler...

Pasta sarayim dedi ki...

Kahvem elimde iciyorum nasil da güzel gider hmmmmmm;))) ellerine saglik canim...öpüyorum seni

olsada yesek suzan dedi ki...

en sevdiğim kurabiyelerden ellerine sağlık canım sevgiler...

sevda dedi ki...

bende çayımın yanına istiyorum canım.harika görünüyorlar.sunumda çok güzel.ellerine 0sağlık.öpüyorum çok.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Pek güzel görünüyor gerçekten. Ellerine sağlık..

Özgen dedi ki...

Bu kurabiyeyi çok severim tadı da görüntüsü de çok güzel olur sevgiler...

Fatma dedi ki...

hem pratik hem çok güzel görünüyor eminim lezzetide harikadır ellerine sağlık Aycan
sevgiler:)

Lezzet Karnavalı dedi ki...

çok güzel görünüyor,eline sağlık.. sevgiler..

** ZEL ** dedi ki...

Tatlım sen yaparsın da güzel olmaz mı?
Doyulur mu yemeye,seyretmeye :)
Çok güzel gözüküyor,ellerine emeğine sağlık..
Cici akşamlar diliyorum.(Gece oldu ama:) tatlı rüyalar diye ekleme yaparak öpüyorum:) )

Hayat Cafe dedi ki...

Kaç gündür aklımda bu kurabiyeler..
Bende bayılıyorum şekline..
Ellerine sağlık canım.
Alıyorum bir tane..

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

nefis görünüyorlar sahiden ellerine sağlık canımmmm:))
öpüyorum seni:D

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerine saglik canim kurabiyen cok güzel görünüyor sevgiler öptüm.

feray dedi ki...

Harika görünüyor Aycanım ellerine sağlık.
Sevgiler..

u.aydin dedi ki...

bence de guzel seyler cikaran birisin .cok guzel paylasimlarin var.sevgilerle canim.

FidoLand dedi ki...

Aycan'cığım bloguma bıraktığın güzel yorumların için çok teşekkür ederim :)
Bunlar ne güzel görünüyorlar yaaa..ellerine sağlık,hemen yapma isteği uyandırdı bende :) bir de çayla yeme :)
bundan sonra takibindeyim,gözüm üzerinde :)
Çok öpüyorum seni :)

Tub@ dedi ki...

Aman Allah'ım bayılazağim şimdi bu güzellikler karşısında! Çok güzel görünüyorlar, ellerinize sağlık! böyle becerikli bayanları gördükçe çok özeniyorum. Ayrıca unutmadan; bloğuma yaptığınız yorum ve ziyaretinizden dolayı çok çok teşekkür ederim,yine beklerim.. ben de sizin takibinizdeyim artık! Sevgiler..:)

dilo dedi ki...

Harika bir sunum, tepsi örtüsünden,kaşığına ve tarife.Hepsi muhteşem, tebrikler