22 Kasım 2011 Salı

Mısırunlu Poğaça

Yayınlanmayı bekleyen o kadar tarif varki  bilemezsiniz...
Hepside birbirinden lezzetli, görsel olarak sunumları çok  hoş olan , değişik tat isteyenler için ideal tarifler bunlar.

Bunlardan biride Mısırunlu poğaça.
Ben bu poğaçaları yapalı epeeeeeyyy bir zaman geçti aslında, arşivimde durup duruyordu.Daha fazla beklemesine gerek olmadığından yayınlanma vaktinin geldiğini düşündüm.

Bu tarifi ilk defa Yemek Vaktinde görmüştüm.Aklıma düşmeye görsün, hiç acımam yaparım :)
Yaparım yaparımda,  bir kaç kilocuk almışım, 2-3 gündür dikkat etmeye başladım.Bakalım sonuç ne olacak?





Malzemeler;
  • 150 gram oda ısısında margarin
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 2 yumurta (1 tane sarısı üzeri için)
  • 3 yemek kaşığı yoğurt
  • 2 su bardağı mısır unu
  • 1,5 su bardağı normal un
  • 2 çay kaşığı tuz
  • 1 paket kabartma tozu

İç Malzeme


1 kase Beyaz Peynir


Üzeri İçin


1 yemek kaşığı mısır unu


Hamur eğerki cıvık geliryorsa, mısır unu ilave ediniz..



YAPILIŞI
  1. Hamur için gereken malzemeleri yoğurup, mandalina büyüklüğünde parçalar koparıp, içine beyaz peynir koyup, kapatıyoruz.
  2. Yağlanmış tepsiye hamurları dizip, önce yumurta sarısı sonra mısır unu serpiyoruz.
  3. 180 derece de 20 dk kontrollü olarak pişiriyoruz.

Afiyet Olsun...


32 yorum:

DR.NİRVANA dedi ki...

canım ellerine saglık...bende mısır unlu lezzetleri cok seviyorum...sevgiler..

derya dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık poğaça
süper olmuş öpüyorum.

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

tabii ,insan yeni evli oluncaaaa kocacığına ne pişirsin nasıl göstersin hünerini şaşırıyor dimiii:DDD
o yzden de tarifler yığınla duruyor:))
ellerine sağlık fıstıkımm:))
nefisler:)
öpüyorum:D

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim harika gorunuyor ellerine saglik...sevgiler..

canbogazdan dedi ki...

foto cok hos olmus canim eminim kurabiyenin tadi da oyledir. Ellerine saglik, sevgiler...

sevda dedi ki...

MISIRUNLU DA BAŞKA BİR GÜZEL OLMUŞ CANIM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.ÖPÜYORUM.

olsa da yesek suzan dedi ki...

çok güzel görünüyorlar canım ellerine sağlık...

anne eli gibi dedi ki...

çok güzel görünüyorlar,uzun zamandır yapmak isteyipte yapamadığım bir tarif,ellerine sağlık,sevgiler..

HEDEN dedi ki...

Bu poçalar çok guzel olmuş ellerıne saglık canım.Evde mısır unu varken bende denıyeyım bunu.

zeymuran dedi ki...

canım mısır unuyla hıc yapmadım ama bu yapmayacagım anlamına gelmez ellerıne sağlık sevgıler...

sevde dedi ki...

nekadar güzel görünüyor bunlar böyle... hafta sonuna kadar bende hamur işi ve tatlıyı kestim ama pazar kahvaltısıiçin bunlar yapılacaktır kaçarı yok:)) ellerine sağlık, sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

Kilo bu alırız veririz boşver :)Allahtanki yemeyince verebiliyoruz çok şükür sağlığımız yerinde...

Ellerine sağlık canım ...

Cafe Portakal dedi ki...

ellerine sağlık canım :)

yeşim dedi ki...

harika bir poğaça olmuş canım.ellerine sağlık...şifalar olsun...öptüm.

Hülya dedi ki...

Çok değişik bir tarifmiş. Mısır unlu pek fazla çeşit bilmiyordum, iyi ki paylaşmışsın canım. Ellerine sağlık..

Fransali Gelin dedi ki...

ellerine saglik canim, sorma kilolar çok ena bende aldim basimi gidiyorum :(

pembe kekik dedi ki...

Ben mısır ununa bayılıyorum.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

cerenim.com dedi ki...

bookmarklarima ekledim. evde misir unu vardi...iyi oldu u tarif. bir deneyeyim :)))

birtutamkekik dedi ki...

ellerine sağlık gülümm:)
elimde bir fincan çayım,iç geçirdim bi tanecik alıp yeseydim şimdi diyee..:))
sevgilerimle...

Mutfak Havlusu dedi ki...

Yapılmayacak gibi de görünmüyorlar,çok lezizler.Ellerinize sağlık.

anneanneninemekleri dedi ki...

Mısır unlu hiç denemedim ellerinize sağlık,nefis görünüyor.

Pasta sarayim dedi ki...

Misir unuyla gecenlerde tanistim ve cok sevdim.Ellerine saglik nefis görünüyor canim.Sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mısır ununun poğaçaya kattığı çıtırlığı seviyorum. ellerine sağlık canım.

Magia da Inês dedi ki...

º°♥❤ Amiga!...
❤ Passei para uma visitinha.
❤ Receita deliciosa!
º°❤ Beijinhos do Brasil

Fatma dedi ki...

ellerine sağlık Aycancım değişik bir poğaça mısır unlu denmek lazım )
sevgiler canım öptüm:))

Hayat Cafe dedi ki...

Geçenlerde evde yok zannedip ..
birdaha aldım mısır unu ve hazır bol miktarda varken yapmalı bu poğaçalardan..
Ellerine sağlık canım..

Beste Yagmur dedi ki...

Şu aralar takıldım bu mısır unlu hamur işlerine. Ellerinize sağlık. Çok lezzetli görünüyor. :)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

AYCANCIM,
POĞACALAR NEFİS GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
SEVGİLERİMLE...

neslice tarifler dedi ki...

Aylinin tarifi doğru bi seçim olmuş. Benim de en sevdiğim poğaça tarifim ona ait. Bu sefer sizinki ile deniycem.

Elinize sağlık.

Çirkin Hatun dedi ki...

simdi olsada yesem :) iyiki yok :D iyiki benim elimden böyle seyler gelmiyor :D yoksa daha kilolu olurdum =) cok lezzetli gözüküyor =)

birdilimdus dedi ki...

Hay aklınla bin yaşa nefissss bir tarif bende de birazcık mısır unu var.

Sevgiler,
Evren

Birsel ve İrem dedi ki...

Süper görünüyor, ellerinize sağlık. Keklerde çok kullanırım ama mısır ununu poğaçada kullanmamıştım, çok ilgimi çekti. İlk fırsatta denemek isterim.
Sevgiler.