31 Aralık 2011 Cumartesi

2012 Yılı HUZUR ve SAĞLIK Getir Bize...

Hediye etkinliği postumdan sonra,(mecburiyetten çekiliş sonuçlarını yayınlamak zorunda kaldım) ne bir tarif, nede doğru düzgün içten, samimi bir post yazabildim Değil mi?
Ama! İnanın çok büyük nedenlerim vardı yazmamam için.
Aslında bu postu da yazıp yazmamakta çok kararsız kaldım. 2011 yılının gidişini , 2012 yılını karşılamanın sevincini içinden gelipte malesef ki kutlayamıyorum.

2011 yılını kısaca özetlersekte, benim ve ailem için karma karışık bir yıl olarak geçti.
Yani Hastalıklar, Ölümler, Evliliklerle dolu dolu bir yıldı.

Umarım 2012 yılı herkeze En büyüğünden SAĞLIK, mutluluk, huzur ve şans getirir.



Sizleri seviyorum.

19 yorum:

Ülkü dedi ki...

Canım yeni yıl dilediğin her şeyin hayırlısını getirsin, her şey gönlünce olsun..sevgiler ;)

mihrimah dedi ki...

canım rabbim gönlünüzden geçirdiğiniz her ne varsa kat be katıyla versin sevgiler..

bernayıldız dedi ki...

Yeni yıl saglık mutluluk ve huzur getirsin ayca hanımcım iyi yıllar dilerim

Sevgiler

Aktuelmoda dedi ki...

Mutlu yıllar tatlım,2012 güzellik dolu bir yıl olsun,sevgiler..

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

İnşallah

Mutlu yıllar

anne eli gibi dedi ki...

mutlu yıllarrrrr..

ASLI dedi ki...

iyi yillar...Insaallah tüm güzeliligi ile gelir :)

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
yeni yılını kutluyorum. Sağlıkla, neşe ve huzurla geçen bir yıl olması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

feray dedi ki...

Yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle mutlu yıllar Aycancım..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Biz de seni seviyoruz canım.
Sağlık,huzur,mutluluk dolu yeni bir yıl diliyorum.
Sevgilerimle...

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Yeni bir yıl sana ve sevdıklerıne sağlık,huzur,mutluluk sunsun her daım..
RABBIM her daım yar ve yardımcın olsun..

Sevgiler.

anne eli gibi dedi ki...

inşallah,heppimiz için hayırlı bir yıl olsun..

*kelebekana*-* dedi ki...

sevgili aycan paketin dün geldi ..çok çok teşekkür ederim ..kargodaki gelen adres senin adresin mi ..değil ise bana adresini yazarmısın bende sana küçük bir sürpriz yapmak isterim ..sevgiyle kal ..

Elif'in Defterinden dedi ki...

Allah hepimize mutluluklarla dolu dolu bir yıl geçirmeyi nasip etsin inş :)

** ZEL ** dedi ki...

Aycan'cım dilerim bu yıl ve bundan sonraki her yıl,her gün ve her an,sağlık,huzur ve mutluluk getirsin sana..
Herşey gönlünce olsun..
Hediyelerimi şimdi aldım,öyle çok mutlu oldum,öyle çok sevindim ki..
Bu benim katıldığım ilk etkinlik ve ilk hediyelerim,benim için çoook özel..
Bana bu duyguyu yaşattığın için çook ama çoook teşekkür ederim..
Ben de seni çoook seviyorum..

aylin dedi ki...

ne zamandır ses çıkmadı merak ettim umarım herşey yolundadır.
2012 yılın güzel geçsin inşallah.

sedaca dedi ki...

özlemişim seni ve blogunu okumayı Aycancım :)
2011 çok enteresan bir yıl oldu hepimiz için, öyle değil mi ?
amaaa benim yeni yıldan umutlarım var. çok çok çok mutlu olacağız :)

Emine Kaya dedi ki...

Gelibolu17'nin düzenlediği
"Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 20 OCAK-6 ŞUBAT tarihleri arasında
http://mutfakincisi.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım...
Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....
“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”
Muhammed Mustafa (s.a.v)
Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)
Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Mutfak İncisi (Emine Kaya)'ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
http://mutfakincisi.blogspot.com adresimde yayınlayacağım :)
Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

bir kase lezzet dedi ki...

canım ben geldim.
aramıza dön
inşallah 2012
hepimize hayırlı olur
mutlu ol mutlu kal.