28 Aralık 2011 Çarşamba

Çekiliş Sonuçları

Evet,
Çekilişimiz i yaptım ve kazanan numaralar ve kişiler aşağıda bulunmaktadır.

1.Talihlimiz: 15 numara Sevil (Deniz Feneri)





2.Talihlimiz: 46 numara Zeliha ( Umut Sepeti)




3.Talihlimiz :68 numara  Berna (Efem Benim)




4.Talihlimiz :52 numara Kelebekana 




 1 ve2. talihlime aşağıda bulunan hediyelerve kuşburnu marmelatı gidecek. Ekstradan 3.ve 4. kişiye ise sadece kuşburnu marmelatı hediye ediyorum.

Hediyeler kargoya verileceğinden Adres bilgileriniiz mailime(samini@mynet.com) göndermenizi rica edeceğim.
 
Talihlililerimizi tebrik eder, kullanırken beni hatırlamanız dileğiyle...



14 yorum:

derya dedi ki...

Ahhh ahhh hep derim çekilişlerde hiç şansım yok:))Canım kazanan arkadaşla
rımız iyi günlerde kullansınlar öptüm.

Elif'in Defterinden dedi ki...

kazanan arkadaşlara hayırlı olsun :)

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Burası bir okyanus ve bu okyanusda sevgi denilen duyguyu yakalayabilmek ayrı bir hazdır.
Aycan cım bu duyguyu bize yansıtdıgın için teşekkürler..

Kesene bereket arkadaşım..

Yüreğinin rengi hiç solmasın..

Sevgiler...

( Adres bilgilerimi mail adresine gönderdim bilgin olsun )

Seçil / Yemek Aşkı dedi ki...

Yeni yılın sağlık huzur mutluluk getirmesini dilerim.. tüm dilekleriniz gerçek olsun.. mutlu yıllar..

memolininannesi dedi ki...

şanslı talıhlıler gule gule kullansın bu cıcı hedıyelerı.. senınde kesene bereket canım

Tümay Öztürk dedi ki...

Herşeyin gönlünce olduğu sağlıklı, mutlu, çikolata kokulu bir yıl diliyorum. İyi seneler:)

*kelebekana*-* dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nilay dedi ki...

Umarım yüreğinizin ışıl ışıl olduğu bir yıl geçirirsiniz.


Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla.. Nice nice yıllara

YeMeK vAkTi dedi ki...

Nası yani bana çıkmadımı:(((

2012 yılında yanlışlarımızın az,başarılarımızın devamlı olması dileklerimle....Yepyeni Yıllar :)

Sevgiler....

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Kazanan arkadaşı tebrik edeim Aycancım; sana mutlu yıllar..

** ZEL ** dedi ki...

Özel: Canım benim çook ama çok teşekkür ederim,öncelikle çok özür diliyorum,nette sorun olduğu için bağlantı sıkıntısı yaşıyorum,o yüzden beklettim seni..
Kusuruma bakma,Msn açılmadığı için mail atamıyorum:(
Adresimi buradan yazsam olur değil mi?
Yeni mah. Mimar Sinan İlköğretim okulu
Kumluca/ Antalya .Zeliha Küçükturan
Çooook ama çok mutlu oldum:) Bu benim katıldığım ilk çekiliş :) Emeğine,yüreğine sağlık canım,heycanla bekliyorum cicilerimi :)
Öpüyorum çoook.:)

Vintage Duygular dedi ki...

Ben mutlu,saglikli ve huzurlu bir yil dilemek istedim ;)Sevgiler

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Gittii güzeli kuşburnu..:))))
Tüm dileklerinin gerçekleşeceği,musmutlu bir yıl diliyorum canım..
Sevgiler.

mehtap dedi ki...

güzel lezzetlerle dolu bir yıl dilerim,mutlu yıllar..