20 Aralık 2011 Salı

Yılbaşı Hediye Etkinliğime Herkez Davetlidir....

Her yılbaşında bizim ailemizde, herkez birbirine  yarım elma gönül alma hediyeler alır.Herkez dediğim çok çok kalabalık oluruz, muhabbetler şamatalar  oyunlar, şarkılar türküler havada yani :)

Ben genelde kırmızı olan hediyeleri tercih edip alıyordum. :) yada Çorap alıp veiyorum herkezlere.

Bu sefer  hediyeleşmeleri sevgili blog arkadaşlarımla yapmak istediğimi fark ettim aslında.Tabi ailemi de ihmal etmeyeceğim.Standart fiks Çoraplara devam :) hehehe


Neyse gelelim olayın özüne;

  1. Çekilişimiz random eşiliğinde 28.12.2011 tarihlerinde yapılacaktır.
  2. Dileyen herkez katılabilir.
  3. Yapmanız gereken, bu postuma yorum bırakmak,
  4. İzleyicim olmanız,
  5. Bloğunuzun olmasına hiç gerek yok, size ulaşabileğim bilgiler yeterli olacaktır.
  6. Hediyeler, kupa+Tuz- Biberlik ve Ellerimizle yaptığımız Kuşburnu Ezmesinden bir kavanoz.
  7. Çekiliş sonucu 2 şansli izleyicime hediyeler gönderilecektir.


    Şansınız bol olsun...
  8. 1.Talihlime;
 1.Talihlime
 2.Talihlime;
2.Talihlime;

88 yorum:

Ülkü dedi ki...

Ne şekerler benim olurlar mı ki :)) sağol canım herkese bol şans :)

OZAY dedi ki...

BENDE KATILMAK ISTIYORUM.SEVGILER.

xcelis dedi ki...

Süper düşünmüşün canım çok tatlı şeyler bunlar renklerine bayıldım izleyicinim zaten benide dahil edersen sevinirim.
zeliha özkan
zelis.ozkan@gmail.com

derya dedi ki...

Ben istiyorum canım:))))öpüyorum...

Neslihan dedi ki...

çok hediyeler bunlar önemli oan hediye almak değil ,önemli olan dost,arkadaş,kardeş olarak yaşamak.Herkeze mutlu yıllar dilerim reçellerin kadar tatlı bir yıl geçirmen ve seni takip eden etmeyen dostlarınında mutlu yıl geçirmesini dilerim..

yeliz dedi ki...

çok güzeller bunlar bende istiyorumm :)

sevginin mutfak günlüğü dedi ki...

hediyeler çok güzeell herkese bol şans:))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ben de katılmak istiyorum :)

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

bende katılmak istiyorum :))

kurabiyeart dedi ki...

Merhaba,

Yeniyılın heyecanını arttıran ne hoş bir fikir.

Ayrıca hediyelerinizi de çok beğendim,

Kazananı şimdiden kutlarım, sağlık dolu mutlu yıllarda görüşmek dileğiyle...

Aktuelmoda dedi ki...

Çok şirinler hepsi,kimbilir belki şans bana güler ben de varım tatlım :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

e hani kendi yaptığınız şarap:)yazmadığın iyi olmuş ama tövbe dedim ben.Bir şarap açacağı veriyoz diye şarapçı oldum hahhaaa :)

ben 2. olcam hissettim :)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

♥ Bayilirim böyle yürekden gelen, manevi degeri yüksek olan etkinliklere!
Herkese bol sanslar!

Lezzet Karnavalı dedi ki...

çok güzel hediyeler bunlar:) bakarsın bana çıkar:) sevgilerimle...

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Yüreğine kesene bereket..
Böyle ince bir düşünceyi uygulamaya gecırmış olamk takdir edici ..

Hediyelerin cok şık zarif vede sevımlı şahsen ben çok begendım.Kazanan arkadaşa cok anlamlar yükleyecegı kesın..

Rabbım gönlüne göre versin ..yuvandan bereket huzur hiç eksık olmasın dileklerimle ..
Sevgiler.

NilayinSihirliElleri dedi ki...

hediyelerin hepsi birbirinden şirin. hadi hayırlısı bende katıldım:))

karabiberinmutfagi dedi ki...

mutlu haftalar sevgiler :)

Gul/İnn dedi ki...

madem davte edildim aktılmamazlık olmaz dimi ama :) hem yeniyıl hemdoğumgünüm arka arkaya benim :) yani bana çıkması gerek :)

Şule İle Egeli Tatlar dedi ki...

Hediyelerin çok guzel canım ,katılmak isterim. Bloğunu takip ediyordum zten ,izlemeye de aldım.

Sevgiler,

sule_oozturk@hotmail.com.

Baharatın Kızı dedi ki...

Sevgili Aycan hediyelerinin hepsi birbirinden güzel ve şirin herkese bol şans dileyerek bende bu güzel etkinliğe katılıyorum.İzlemeye aldım.Sevgilerimle;)

Gönülünce dedi ki...

Hediyeye kim hayır diyebilirki...Bende varım...

www.gonuluncelezzetler.com

yemekbiraşk dedi ki...

güzel düşünce canım:) herkeze bol şans

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

kızımın şansına biz de varız :)

mavii dedi ki...

merhaba, çok incesiniz.. umarım bende nasiplenirim bu hediyelerden birisiyle:)) sizi zevkle ve beğeniyle takip ediyorum.. hoşçakalın..

Şerife dedi ki...

Bebişlerimin şansına bende katılmak istiyorum

Limon çiçekleri dedi ki...

Hani bana,hani bana!!

alisnur dedi ki...

ben de istiyorum. sevgiler

REÇELİM dedi ki...

merhabaaaa bloğunuzu çok sevdim izleyiciniz oldum sizde bana destek olurmusunuz:))

http://hayatreceli.blogspot.com

sevgiyle kalın...

birtutamkekik dedi ki...

bende istiyorum bende..:))
bayıldımmm...
aycancım ne cici hediyeler bunlar:)
hadi bakalım,bol şanslar...

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

Takibe aldım canım seni:)Çok teşekkür ederim ince düşüncen için...
O kadar çok çekiliş içinden ilk katıldığım sensin,inşallah şanslı gelirsin :)Herkese bol şans...

Funda Ceyhan dedi ki...

Canım ya hediyelerin çok şekermiş, katıldığım ilk yılbaşı çekilişi bu umarım şans bana da güler ;) Bu arada hamileliğimin ilk aylarından beri bir kuşburnu marmelatı bulamadım :( bir taşla iki kuş olur inşallah :) Sevgilerimle...

Zeynep dedi ki...

yaaa bayılıyorum bloglardaki bu yeni yıl heyecanına:)))bol katılımcın olsun inşallah canımcım
öperimmmm:)

olsada yesek suzan dedi ki...

ne güzel bir şey yapmışsın böyle canım bende deneyeyim şansımı belki tutar , kolay gelsin sevgiler...

Kurabiyeci dedi ki...

Bende katılmak istiyorum canım hediye almaya da hediye vermeye de bayılırım.Şansımı denemek istiyorum.sevgiler :)))

*Ayla* Mutfaktan mis Kokular dedi ki...

Sekerim çok ciciler bende katilmak istiyorum! öpüldün!

Elif'in Defterinden dedi ki...

Ben de varım ben de:)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Tamamdır tatlım,benim olmalı o kuşburnu ezmesi..:)))))
Öpüyorum.

Mihri Peri dedi ki...

ne kadar hoş bir fikir ve uygulama bu :)) tebrikler...

Fransali Gelin dedi ki...

olley oleyy bende varim :)

defneylebirlikte dedi ki...

sevgili aycan ne güzel karşılıyosun yeni yılı...sevgiler....

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

ehi ehü buna kim hayır der, ben de istiyorum :) hadi bekliyoruz bakalım Aycan.

Kahve Dükkanı

sevda dedi ki...

bende varım tabiki canım.ama o kupayı istiyorummmm.çok şeker yaaaaa.

ksk60 dedi ki...

selam bende katılmak istiyorum
wwwksk60blogspot.com.

undenied dedi ki...

bu güzelliklere ben de talibim:)
mail:
et_hotmeyil.com@hotmail.com

bu arada bana da beklerim

Zeynebi dedi ki...

Çok güzeller inşallah biri de bana çıkar:)

** ZEL ** dedi ki...

Çook ama çok cici hediyelerin :)
Katılıyorum,izliyorum :) bol katılımlı bir etkinlik diliyorum :)

Mehmet Dede dedi ki...

Sevgili kuzen ellerine sağlık, hepiside birbirinden leziz görünüyor..Gülen yüzün hiç solmasın..

www.mehmetdede.com
mehmethic1@gmail.com

birMisafir dedi ki...

blog`unla yeni tanistim. güzel paylasimlarin var :) emegine saglik :)

Hülya dedi ki...

Bende varım : ) Gülinin sayfasında rastladım bloguna ve çok güzel bir blogmuş gerçekten tariflerini çok beğendim. Kereviz salatan çok pratik ve güzel servis edilmiş bende yapacağım : )

SEVGİ dedi ki...

İzleyicinim sanıyordum değilmişim oldum..İyi şanslar bana..

Hayatın Tatları dedi ki...

canım çok güzel hediyeler ikisinde bayıldım. davetin için teşekkür ederim.

*kelebekana*-* dedi ki...

sevgili aycan braktığın yorum için teşekküre geldim ...bende katılmak isterim çekilişine seve seve ..ben bu tuzlukları mudo da görmüş çok beğenmiştim ..kime çıkarsa çok talihli...sevgiyle kal ..

Duyguş dedi ki...

merhaba;

blogunuzu yani sizi yeni buldum... çekilişe katılmak istiyorum..çok güzeller

NAZLI dedi ki...

Nasıl güzel hediyeler seçmişsiniz böyle.Bayıldım.Bende denemek isterim şansımı.

naznaz17@gmail.com Nazlı

reyhane dedi ki...

Merhaba ben de varım..

biraydamasalı dedi ki...

ooo bensiz olmaz dedim ve geldim.hediyelerden birine talibim:))

okuyan dedi ki...

Hediyeler çok güzel. İzleyicinizim.
Facebook profilimde de eşe dosta duyurdum:))
http://www.facebook.com/profile.php?id=647932940
Herkese bol şans.
Ayşım Okudan
kappadukka@hotmail.com

aylin dedi ki...

hadi bir heyecan katayım hayatıma çekilişine katılayım belli mi olur belki bana çıkar:) hediye bahane paylaşım şahane:)
sevgiler.

marifetli hanımlar klübü dedi ki...

merhabalar. sitenizi takibe aldım. ayrıca merzifonlu olmanız dikkatimi çekti bende merzifondayım. ayrıca görüşüp tanışmak isterim. tabi çekilişede katılmak isterim.

bernayıldız dedi ki...

bende varımm diyorum ayrıca:) benimde bir çekilişim var sizleri davet ediyorum kazanana cok leziz çikolatalar hediye edecegim
sevgiler
http://sevimyildiz.blogspot.com/2011/12/gusto-confiserie-cikolatalarndan-hediye.html

nurseninhobileri.com dedi ki...

Ben de varim cekilisde,cok guzel dusunmussunuz,tesekkur ederiz.

rüya dedi ki...

YIL BAŞI BENİM DOĞUM GÜNÜM BELKİ DE BANA ÇIKAR.
İZLEYİCİNİM, BLOĞUM DA DUYURDUM.
cigdem.guncan@gmail.com

bahriye-krm dedi ki...

hepsi birbirinden güzel...çekilişte biz de varız :))

Cafe Portakal dedi ki...

bensiz olur mu bende geldim:))

saniyesultan dedi ki...

çok güzel düşünmüşsünüz...belki bana çıkar ...

ebru dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik. Bende şansımı denemek istiyorum. firstebruhanis@gmail.com

özlem dedi ki...

231. izleyiciniz olarak merhaba. bende hediye çekilişine katılmak istiyorum.

omeoz@hotmail.com.
ya da
http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/

berna dedi ki...

hediyelerin çok tatlı .
izliyorum seni bbernabackir@hotmail.com

sevim cengiz dedi ki...

harika düşünülmüş bende istiyorum hediyelerden....

hobivakti dedi ki...

Hediyeler çok hoş. Bende katılmak isterim.

Sizi izlemeye aldım, bloğumdada duyurdum. :)



Herkese bol şanslar. :)

Bu arada yeni yılınızı şimdiden kutlarım. Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz, sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice yıllara.

Metin Atalar dedi ki...

Merhaba. Hediyelerden en çok kuşburnu ezmesini beğendim :) tabi bir merzifonlu olarak. sizin takipçinizim. kesinlikle merakla bekliyorum. başarılar.
metin_atalar_05@hotmail.com
www.gizemlicizgiler.blogspot.com

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

yaa hediyeler çook tatlı bnde istiyorum =) superisi1992@gmail.com
İlayda ERTUĞ

birfincanmutluluk dedi ki...

bende katılmak istiyorumm :)) sevgilerle

cilekliturta dedi ki...

Merhaba
Bloğunuzu izlemeye aldım.
Katılmak istiyorum.
nuyaver(at)gmail(dot)com

SYB dedi ki...

Harika şeyler seçmişsin. Hepsi birbirinden güzeller. Bende istiyorum :) İzleyicin de oldum bu arada. Tariflerinden sık sık yararlanacağım gibi...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Hayırlı çekilişler olsun ablacım..Kolay gelsin, sevgiler..

adsd dedi ki...

ben katılmak isterim, hepsi çok şeker:)

adasdelenster@gmail.com

alisverisdavetiyesi dedi ki...

izleyicinizim
gfc: Özlem
ozlemelmacigil@hotmail.com

sene'm dedi ki...

Kısmet belkide benim olur gerçi okadar şans yoktur genelde bende ama bu güzel şeylere sahip olana şimdiden tebrikler ve tabiki sizede tteşekkürler :))

Sümeyra Ak dedi ki...

Yazmasaydın onların tuzluk ve biberlik olduğunu anlamayacaktım:) ben hala tuzluk biberlik arıyordum halbuki kupalı olan foto.da:) Çok güzeller ve tabiiki bende katılmak istiyorum:) Bu arada seni de benim bloguma bekliyorum: bosugraslarmuduru.blogspot.com :)

Nilgün Komar dedi ki...

bende varımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

hayrem dedi ki...

bende katılmak istedim hediyeler çok zevkli seçilmiş.şanslı kişi ben olmalıyım.teşekkürler

hayremce@gmail.com

lezzetdefteri@hotmail.com dedi ki...

bayıldım hepsine...biri de bana çıkar mı acaba:)))))

gülnazaksu dedi ki...

merhaba izleyicinm..
inşallah şans bana da guler. senı de kendı bloguma beklerım
sevgiler.

plain__321@hotmail.com

maya30 dedi ki...

yagci.gokce@gmail.com izleyıcınım bende sansımı denemek istiyorum

BERNA dedi ki...

izleyiciniz oldum.şanslı olmayı dileyerek bende varım diyorum.hediyeler çok şekerler.yüreğinize sağlık.sevgiler...

b'locked dedi ki...

hepsi çok tatlıı :))

defne melek dedi ki...

bende katılmak istiyorum hediyeler çok güzel
fundacan0591@hotmail.com