26 Ocak 2012 Perşembe

Elma Şekerlemeleri

Az malzeme ile çok çok leziz ve aromatik topcuklar yaptım.
Genelde kakaolu bisküvi ile yapılan bu topcuklar bu sefer sade petibörrler ile yapılıverdi :)





MALZEMELER;
  • 1 Paket petübör bisküvi
  • 2 adet orta boy Elma
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1/2 limon kabuğu rendesi
İsteğe bağlı ceviz, yada fındık parçalarıda içlerine eklenebilir.

Üstünü bulamak  isteğinize bağlıdır.

YAPILIŞI:
  1. Bisküvileri iyice kırıyoruz(yada rondadan da geçirebilirsiniz),
  2. Elmaların kabuklarını soyup, rendeliyoruz.
  3. Rendelenen elmaları bizküvi ile birleştirip, diğer malzemeleri ( limon rendesi, tarçın) ekleyip, yoğuruyoruz.
  4. Yoğrulan harçtan istenilen büyüklükte parçalar koparılıp, hindistan cevizine yada, tercih edilen bir sosa batırıp, servis tabağına  alıyoruz.
İşte bu kadarcık :)
Ne kolay değil mi?

Tatlı yeyin, Mutlu kalın...

Afiyetler Olsun...

12 yorum:

Hülya dedi ki...

Çok şirinler renk renk. Mutfağa girdikçe birer ikişer atıştırmak ne zevkli olur :))

Ellerine sağlık Aycan'cım..

umutluhayat dedi ki...

tam atıştırmalık harikalar.ellerinize sağlık.

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

harika olmuş şimdi mutfağa gidip deniyorum hemen çok teşekkürler paylaşım için :)

Mutfak Havlusu dedi ki...

Hafif,cici ve lezzetli olmuşlar.Ellerinize sağlık

Fatma dedi ki...

ellerine sağlık canım çok ciciler
resimde süper
afiyet olsun
sevgiler:)

Pasta sarayim dedi ki...

Böyle atistirmaliklar harika oluyor,uzun zamandir yapmamistim,iyiki hatirlattin;)
Ellerine saglik canim...sevgiler

nilay dedi ki...

Aycanım nefis olmuşlar.
Elmalı her şeye varım zaten
Ellerine sağlık
İyi hafta sonları

Hülya dedi ki...

Çok güzeller! Ellerine sağlık

feray dedi ki...

Aycanım ellerine sağlık elmalı olan herşeye bayılıyorum, çokda güzeller..
Sevgiler..
,

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Merhaba :-)
Blog dünyasina yeni katildim ve blogunu yeni kesfettim. Cok hosuma gitti izlemeye aldim...

Sende buyur istersen
Basarilarin devamini diliyorum

sevgiler

Ozlem dedi ki...

Elmalar sulanmiyor mu rendeledikten sonra?

mehtap dedi ki...

çok şekerler gerçekten hem de kolay gözüküyor, eline sağlık.