21 Ocak 2012 Cumartesi

Ispanaklı Kurabiye



Tariflerimize devam iNŞALLAHHH...
Tatlı yiyip tatlı konuşmak lazım değil mi :)
E hadi buyrun o zaman.



MALZEMELER;
  • 1 pk Teremyağ
  • 1/2  çay bardağı Sıvı yağ
  • 1 su bardağı Pudra Şekeri
  • 1 pk kabartma tozu
  • 1 çay bardağı iri kıyılmış ceviz
  • 1/2 çay bardağı  haşlanmış ıspanak ( rondodan geçmiş olacak).
Üzeri için;
  • Pudra şekeri

YAPILIŞI;
  1. Ayıklanmış, yıkanmış ıspanağı öncelikle haşlıyoruz.
  2. Oda sıcaklığında olan  mardarini ve diğer malzemeleri ekleyip yoğuruyoruz.
  3. Hazırlanan hamur, merdane şeklini verip, uzuncana bir hamur elde etmiş oluyoruz.
  4. 30 dk derin dondurucuda bekletilir.
  5. Bekletilen  hamur, bir misina ile kesilip, yağlı kağıt konulan tepsiye dizilir.
  6. 175 Derecede  üzeri pembeleşinceye kadar pişiriyoruz.Kontrollü şekilde.
  7. Soğuduğunda Üzerine pudra şekerini dökebilirsiniz.

Afiyetler Olsun...

29 yorum:

zeymuran dedi ki...

canım ellerıne sağlık harıka bır kurabıye olmus temel reis kurabıyeler:)sevgıler gonderıyorum

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ceviz değilde fıstık olsa içinde fıstıkçık aycancım:)Hoş ben yiynlere ıspanaklı dememki bastım yarım kilo fıstığı derim ehuhheeee:)Ellerine sağlık

Aycan dedi ki...

Ayyy aklınla bin yaşa Aylinimm.Canımsın.

birtutamkekik dedi ki...

mmm..
miss mis.
tam kuzucuklara göre:)
not alındıı..
elllerine sağlık aycancım..
sevgiler..
:)

Vintage Duygular dedi ki...

Nefis görünüyor,ellerine saglik ;)

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ilk defa görüyorum güzel bi tarif,ıspanak ne güzek renk veriyor hamur işlerine süper bi fikir deneyeceğim inş..

GÜLOANNEMUTFAKTA dedi ki...

güzel çok güzel aycancığım değişik ellerine sağlık notlarımın arasına girdi sevgiler

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Canım benim Allah rahmet eylesin.
Mekanı cennet olsun inşallah..
Pilavında,kurabiyelerinden çok güzel görünüyor.
Kurabiyeleri denenecekler listesine aldım hemen..
Ellerine sağlık canım..

sevda dedi ki...

ıspanağın kurabiyesinide gördüm ya canım.artık herşeyi olacağına inanırım.harikasın gerçekten.ellerine sağlık cnaım.öpüyorum.

cafemuss dedi ki...

pastasını kekini görmüştüm fakat kurabiyesini ilk kez görüyorum rengi harika olmuş eminim tadıda bir o kadar güzeldir elinize sağlık :)

Kafe de Mola dedi ki...

Bende ilk defa burada gördüm.Ellerinize sağlık.:)Fıstıklı gibi görünüyor gerçekten.

feray dedi ki...

Aycancım başın sağolsun canım. Allah rahmet eylesin. Annaneciğin nur içinde yatsın.
Kurabiyede çok güzel olmuş ıspanaklı denemek gerek.
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler..

Fransali Gelin dedi ki...

Bu aralar her blogta ispanakli bi tarif goruyorum :) eline saglik :)

müjde dedi ki...

Canım başın sağolsun.Allah sizlere uzun,sağlıklı ömürler versin inşallah.
Yeni hayatında da çok mutlu olmanı dilerim.Bir yastıkta kocayın inşallah.
Kurabiyen nefis görünüyor.Ellerine sağlık.Ben de beklerim.Sevgiler...

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

kekiydi, pastasıydu derken bir de kurabiyesi vayyy:)
,sevdim ben bunu ttalım:) ellerine sağlık canım.)

karabiberinmutfagi dedi ki...

of ne saglikli olmus bu böle ozellikle ispanak yemeyenlere güzel bir alternatif ellerinize saglik sevgiler :)

karabiberinmutfagi dedi ki...

Ellerine saglik :) cok lezzetli görünüyolar.. Sevgiler..

Pasta sarayim dedi ki...

Harika görünüyorlar canim,gercekten fistikli gibi.Ellerine saglikkk.

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım..nefis görünüyorlar..sevgiler..mutlu pazarlar

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ispanağın bir kurabiyesini görmemiştim,sayende gördüm canım:))
Ellerine emeklerine sağlık.
Görüntüler şahane:))
Sevgiler...

*Ayla* Mutfaktan mis Kokular dedi ki...

nefis görunüyorlar canim kurabiyeler ellerin dert görmezsin

Mutfak Havlusu dedi ki...

Ne güzel ıspanakla kurabiye de yapılmış.Pasta&kek yapılıyordu ama kurabiye görmemiştim.Ellerinize sağlık çok güzle olmuş.

Kübra dedi ki...

Çok şık olmuşlar ellerinize sağlık, sevgiler...

umutluhayat dedi ki...

nefis görünüyor.ellerinize sağlık.sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Pek leziz ve capcanlı görünüyor. Ellerine emeklerine sağlık..

Ayrıca başınız sağolsun....

*kelebekana*-* dedi ki...

çok değişik bir tarif hemen deneyeceğim ..sevgiler ..

Tümay Öztürk dedi ki...

Hımmm ıspanaklı kurabiye ewet:) Güzel fikir canım ellerine sağlık:)

Kendimce dedi ki...

Çok nefis görünüyor ellerinize sağlık

sonsuz dekorasyon dedi ki...

içinde ısapanak olduğunu söylemeden çok daha keyifli yenir bu kurabiye hele çocuklara ıspanank yedirmek istiyorsak vazgeçilmez bir kurabiye