12 Mart 2012 Pazartesi

Bir Pazar günü _Kahvaltı Masası

Güzel günler, İyi haftalar herkezzlere;

Bugün güne biraz karanlık başladık.Hava bir kapalı ki, insanın ruhu daralıyor.
Halbuki dün hava o kadar güzeldi ki sanki bahar gelmişcesine, bir çoşku vardı dışarda.

Pazar kahvaltıları ayrı güzel oluyor,helede  bu güzelliği sevdiğimiz insanlarla, ailemiz, dost  ve arkadaşlarımızla geçirdiğimiz zaman daha bir güzel oluyor. 
 
Yaptıkça yapasım, yedikçe yiyesim geliyor.


Masamızda;

  • Haşhaşlı- mercimek böreği
  • Sucuklu Patates kızartması
  • Roka salatası
  • Fındıklı Islak kek ve kahvaltılıklar vardı.

Tarifler bir sonraki postlarda gelecektir.



 Kahvaltı masalarınız için alternaf olabilir.





26 yorum:

sevda dedi ki...

çok şık hazırlanmış bir masa olmuş canım.insanın kalkası bile gelmez masadan.ellerine sağlık.afiyet bal olsun canım.sevgiler.

İnci Yemek dedi ki...

Enfes bir sofra olmuş canım böyle lezzetler ve muhabbet olunca benimde kalkasım gelmiyor doğrusu:)
o zaman farkında olmadan biraz fazla da yemiş oluyor insan:)
ellerine emeklerine sağlık canım.
sağlıklı mutlu haftalar dilerim...

Duyguş dedi ki...

sofrada olmak isterim.çok şık ve iştah açıcı olmuş ellerine sağlık...

Fatma dedi ki...

harika bir sofra ellerine sağlık canım afiyet şifaolsun:))

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Çok güzel bir masa,herşey harika görünüyor.Bu arada bloğunuza yeni gördüm çok beğendim hemen takibe aldım:)Sevgiler

yemekbiraşk dedi ki...

çok özenli çok zevkli masa olmuş ellerine sağlık aycancım sevgilerimle

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Aycancım pazar kahvaltısı işte budur. Harika bir masa olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler...

u.aydin dedi ki...

cok ozel ve guzel bir masa olmus,ellerine saglik,tarifleri bekliyoruz.sevgilerle(bu arada unileverde calistinmi acaba)merak ettim.

melisa dedi ki...

ayrı bi güzellik pazar kahvaltıları ,
çok güzel görünüyor
sevgiler

derya dedi ki...

Canım harika bir masa ve menü elle
rine sağlık öpüyorum.

Aktuelmoda dedi ki...

Herşey nefis görünüyor her zamanki gibi,ellerine sağlık tatlım..

Hülya dedi ki...

O masada olmak isterdim :)) Bayılıyorum böyle güzel kahvaltılara.. Afiyet olsun canım..

Nilgün Komar dedi ki...

kovan şeklinde olan bal küpümü :)

bir kase lezzet dedi ki...

CANIM NASILSIN
ÖZLEDİM SENİ ÇOK HOŞ MASA CANIM
MMM HARİKA SOHBETLERLE NEDE GÜZEL ÇAY İÇİLİR
ELLERİNE SAĞLIK CANIM
MUHABBETLE GÖRÜŞÜRÜZ
:))

yersofrasi.org dedi ki...

Şirin ve hoş bir kahvaltı masası olmuş. Ellerine sağlık Aycan.

Şehrinaz dedi ki...

harika bir sofra olmuş lezzetler nefis ellerine emeklerine sağlık...

demetle dedi ki...

bayıldım bu masaya, ellerinize sağlık. bu arada o bal küpü ne marka bayıldım ona:)

dilo dedi ki...

Çok şık, muhteşem bir sofra...
www.ihlamurcum.com

birtutamkekik dedi ki...

aycan,cım ellerine sağlık canımm:)
çok hoş bir masa olmuş.
sucuklu olan menemen mi?
çok hoşş.
sevgiler tatlm..

nilay dedi ki...

Sohbetiniz ve masalarınız hep bol olsun
Ellerinize sağlık
Sevgiler

aylin dedi ki...

ne kadar şık bir sofra o sofrada olmak vardı ellerine sağlık.

Metin Atalar dedi ki...

Allah'ım bu bir hayal olmalı der kendimi defalarca cimciklerdim bu masada olsam :D Abarttım ama bu masa içinde değer. Tebrikler. Çok başarılı...

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

fıstığım çok şirin bir sofra olmuş..
kekin beni benden allldııııı yapcam bende yarın aslında şeker pare yapcaktım lakin vazgeçtim:)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevgi ve lezzet dolu bir masa sevilmez mi?Ellerine emeklerine sağlık canım.
Hepsi güzel ama benim gözüm fındıklı ıslak kek'te kaldı:)
Sevgiler...

Elif'in Defterinden dedi ki...

Ne güzel bir sofra olmuş, ellerinize sağlık valla.. Nasıl da acıktım :D

Fatma Çelik Ayvaz dedi ki...

Harika bir masa elinize sağlık hepsi çok güzel görünüyuor