1 Nisan 2012 Pazar

Mantarlı Tost

Havalar ne kadar kapalı ve kasfetli olursa olsun her birimizin havası güzel olsun inşallahhhhh.
Pazartesi sendromunu üzerimizden atıppp,ve güzel bir güne bomba gibi başlayalım.
Sabah sabah bu enerjiyi nerden buldun diyeceksiniz :)
Arada bana bana böyle geliyor işte, bazen yarı kapalı bazen cıvıl cıvılım işte :) yapacak bir şey yok değil mi?

Neyse bu kadar gevezelik yeter sanırım.
Efendim ben, geçen sene bu zamanlarda sporla beraber rejime başlamıştım.Düğün zamanı tombik gelin olmayayım diye :)
Zayıflayıp tam 13 kilom gitmişti.Gelin görünkü kasım ayında da ben bir kilo aldım ki , sormayın.Verdiğim kiloların hepsi hoooppp geri geldi. :(

Velhasıl,  artık rejime başladım iNŞALLAH :)

 Umarım kilolalar, yavaş yavaş sindire sindire gider ve bir daha da gelmez :)


Evvveeeeettt  Çalışan bir bayan olarak, kahvaltısız evden çıkmayıp eşimi de  tabi ki çıkarmıyorum.En pratik ne olur hemen şipşakbir omlet,  Sandiviç yada En basitinden bir tost.

Ben genelde tost yapmayı  daha çok tercih ediyorum.Geç kalsam bile atıyorum çantaya işyerinde de yiyebiliyorum.
Aslında Tostun her çeşidini denedim, fakat fotograf çekmek için zamanım hiç olmadı.Eeeee bende ne yaptim!Bir hafta sonu kalktım tost yaptım :)

O zaman buyrun  tarifimize...


 Mantarlı Nefis mi Nefis bir tost....




MALZEMELER;
 (4 adet Tost İçin )
  • 4 Adet Orta Boy Mantar
  • 3 adet Yumurta
  • 8  dilim Kaşar Peyniri
  • 8 adet Tost Ekmeği
  • Tuz, Karabiber
  • Tereyağı

YAPILIŞI;
  • Mantarlarımızı küp küp doğrayı, tavağda suyunu çekene kadar kavuruyoruz.
  • Suyunu çeken mantarlara 1  tatlı kaşığı tereyağını ekleyip, hafif karıştırıyoruz.
  • Diğer taraftan bir tabağa 3 adet yumurta  tuz ve karabiberi alıp iyice çirpıp, mantarlara ilave ediyoruz.
  • Tost Ekmeklerine kaşarları ekleyip, 1 er çorba kaşığı kadar yumurtalı mantar harcından ekleyip, son olarak bir dilim kaşarı da ekleyip, diğer tost ekmeğiyle üstünü kapatıyoruz. 
  • Ekmeklerin altını üstünü hafif yağlayıp, tost makinesinde kaşarlar eriyinceye kadar tutuyoruz.

Afiyetler Olsun ...

Selamlar;

15 yorum:

sevda dedi ki...

ben mantar yemiyorum ama tostun görüntüsü harika canım.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.öpüyorum.

zeymuran dedi ki...

ellerıne sağlık canım püf noktalarına dıkkat ederek harıka bır tost hazırlamıssın ,sevgıler

yemekbiraşk dedi ki...

bencede nefis olmuş.. ellerine sağlık canımm sevgiler

ŞanslıKedi dedi ki...

Aaaa ben bayılırım mantaraaa :D
Hemen denemeliyim,süper fikir :D
Teşekkürler,sevgiler :*

okuyan dedi ki...

Mantarı çok severim ve tost muhteşem görünüyor:)
Tarif için teşekkürler.
Sevgiler.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Mantarlı denemek hiç aklıma gelmemişti. Eminim nefis bir tadı vardır. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Pasta sarayim dedi ki...

mükemmel bir görüntü..ellerine saglik.Sevgiler

aylin dedi ki...

hımm değişikmiş hiç yapmadım:)ama bundan sonra yaparım:)
şu kiloları sorma bende doğum kilolarından kurtulmaya çalışıyorum az kaldı son 3 kilo geri gelmez umarım dikkat etmek lazım galiba:(
off offff!!!!

u.aydin dedi ki...

ellerine saglik,umarim ben de senin gibi kilolarimdan kurtulurum.sevgilerle kolay gelsin.

Elif'in Defterinden dedi ki...

Benim gibi bir mantar sever için harika, ellerinize sağlık :)

derya dedi ki...

Canım o tostu istiyorum ellerine sağlık sevgiler.

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı


"Çay,Kahve Bahane" etkinliğine



28 MART-28 NİSAN tarihleri arasında



http://www.marifetane.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım...



Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...



Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....



“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”



Muhammed Mustafa (s.a.v)



Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)



Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Marifetane (Elif Hatice) ye gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp



http://www.marifetane.com/ adresimde yayınlayacağım :)


Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

Yeşim dedi ki...

bir yıl oldumu senin evlendiğin ya hu....bende bu ara diyet yapmaya çalışıyorum nasıl olacaksa:)))mantar lı tostu acilen denemeliyim çünkü ben mantarı çokkk seviyorum...Ellerine sağlık kabaklı yumurtandan sonra bu ikinci favorim olucak gibi::)))

herşey tadında dedi ki...

canım ellerine sağlık paylaşımların bol bol olsun inşallahh;))
sevgiler

Zlş Krt dedi ki...

http://kelebekkizim.blogspot.com/