22 Haziran 2012 Cuma

Aycan'ın Mutfağı 2 Yaşında / Bebişşşş Geliyor




Aslında nereden başlayıp nasıl anlatacağımı da bilemeden  yazıyorum bir şeyler işte :)

Efendim benim bloğum 2 Yaşına basmış.Tabi ben kendi dertlerimden bloğumuda sürekli ihmal eden bir insan olarak, daha yeni hatırlamam çok doğal :)
Upuzun bir ayrılıktı benimkisi, elimden geldiğince uzaktan uzaktan siz sevgili arkadaşlarımı takip edebilsemde gelin görünkü  bizim sistemle alakalı aksaklıklar nedeniyle kimselere de yorum yazamadım.

Bloğum 2 Yaşına basmış amanın da amanın :) ( Umursamaz bir bloggerin sevinç çığlıkları).
Böyle kuru kuruya olmaz tabi ama, sizlerle başka bir haberim daha var :) Hatta bu haber yemekten daha özel ve güpgüzel bir haber.

Resimden de anlayacağınız gibi Bebiş Bekliyorum.Çoookk uzun bir yolumuz var ama olsun.Herşeyin hayırlısı diyorum tabi.

Bebeğim 6. haftasını bitirmek üzere.




Herkeze Sevgiler;

29 yorum:

derya dedi ki...

Canım gözünüz aydın Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sevgiler.

birtutamkekik dedi ki...

bu şipşirin haber karşşısında çok sewindimm canım benim:))))
hadi hayırlısı ile gelsinn bebişinizz..:))
dikkat et kemnndine olur mmu..
nice uzun yıllara,güzel paylaşımlar eşliğinde tatlımm..
sağlıkla inşallahh....:)))
öpüyorumm,ve en güzele emanet ediyorum seni ve bebişini..:)

Mahzun Prenses dedi ki...

Her ikisi de hayırlı ve uğurlu olsun :))

xcelis dedi ki...

Tekrar gözün aydın olsun canım .Umarım her haftanız sağlıklı geçer sıkıntısız bi hamilelik dönemi yaşarsın.Maşallah bana mı denk geliyor nedir.Bu sene çok hamile blogdaşımız var =)
hayırlı cumalar
iyi haftasonları

** ZEL ** dedi ki...

Canım benim ne kadar güzel bir haber bu :)
Çok mutlu oldum :) E ne de olsa teyze sayılırım dimi ama:)
Rabbim sağlıcakla,mutlulukla kavuştursun yavrucuğuna.
Bloglarımız da aynı yaştaymış,bu da ayrı güzel:)
Nice nice senelere canım.
Muhabbetle..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

RABBİM Hayırlısı ile kucagına sağlıklı şekil de almak nasıp etsın..
Kendıne dıkkat et bu devreler dikkat ister..

RABBIM e emanetsınız..
Sevgiler.

Pasta sarayim dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun,güzel bir hamilelik dönemi ve saglikla kucagina almak nasip olsun InsaAllah.
Sevgiler:)

necla dedi ki...

gözün aydın... bebeğini sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah... hadi hayırlısı

Aktuelmoda dedi ki...

Canım benim tekrardan hayırlısı olsun inşallah.Sağlıklı bir süreç diliyorum ve aynı sağlıkla da gelsin inşallah bebiş.Aman ilk dönemler dikkat et kendine..Öpücükler..

yersofrasi.org dedi ki...

Hayırlısı olsun. Sağlıklı bir şekilde kucağına almayı Rabbim nasip etsin. Allah şimdiden başlayan annelik maratonunda yardımcın olsun canım :)

Funda Ceyhan dedi ki...

Canım benim, ne kadar güzel bir haber bu, çok sevindim. Allah tamamına erdirsin inşallah, sağlıkla sıhhatle bebeğinize kavuşmanız dileğiyle tatlım. Kendine çok dikkat et. Kocaman sevgilerle...

CAFE MERCİMEK (NİHAL) dedi ki...

Hayırlı olsun canım, bu aralar bende aynı heyecanı yaşıyorum, bende 6 haftalık hamileyim ilk hamileliyim tatlı bir telaş ve heyecanım var bu aralar,rahat bir hamilelik dönemi geçirip sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin rabbim..

marifetli hanımlar klübü dedi ki...

hayırlı olsun. allah tamamına erdirsin. sağlıcakla kucağına alırsın inşallah.

FİLİZ'CE dedi ki...

Cnm gözün aydın,Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebişini..Blogunda hayırlı olsun 2 yaşını bitirmiş.İnşallah hep yayında olursun.sevgilerimle..

feray dedi ki...

Aycancım gözünüz aydın sağlıkla kucaklayın inşallah.
Sevgiler..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Aycanım,
Düğün mutluluğunu buradan paylaşarak mutlu olduk:)
Şimdi de bebiş haberinle mutluluğunu paylaşıyoruz:)
Hayırlı uğurlu olsun.RABBİM sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım:)
Ayrıca blog'unun 2.yıl dönümünü de kutluyorum.
Her daim birbirimizi takip edemesekte kalplerimiz her daim birlikte:)
Nice uzunn yıllar,bol paylaşımlar da bulunmak üzere sevgilerimi yolluyorum canım:)

Nilgün Komar dedi ki...

sağlıkla kavuşmanız nasip olsun şekerim..

MÜNSTER dedi ki...

Hayirli olsun güzel kardesim... Allah saglikla, sihhatle bebegine kavusmani kismet etsin... Sevgilerimle,

olsada yesek suzan dedi ki...

merhaba canım, sorma ben de son zamanlarda pek ilgilenemez oldum blogumla bu yüzden yeni gördüm bu güzel haberini, Allah sağlıkla ve hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin bebişini çok sevindim senin adına :) ayrıca blogunun yaşını da kutlarım, daha nice güzel paylaşımlarınla görüşmek üzere sevgiler ...

aylin dedi ki...

Canimmmmmm cokk sevindim Allah saglikla kucağına almayı nasip etsin kocaman öpüyorum

Mutfak dili dedi ki...

Ne guzel haber..
Hayirli olsun.. İnsallah Saglikla kavusursun bebegine..
Sevgiler...

nergis mevsimi dedi ki...

Çok güzel bir haber,tebrik ederim.Günlerdir neden yazmadığını merak ediyordum.Mazeret olarak da çok güzel bir mazeret :) Sevgilerimle...

Tümay Öztürk dedi ki...

Aycancım öncelikle bloğuna nice nice yaşlara veeee sana da hayırlı olsuuunn:) Allah hayırlısı ile sağlıkla bebeğini kucağına almak nasip etsin inşallah canım:) kendine dikkat et yorma...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Aycanım gözün aydın çok yenisin bebeğim sen azcık dursaydın dicem ama:))

Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah öperim..Hayırlı ramazanlar :)

Tarifkolik dedi ki...

Rabbim hepimize Ramazan ayını hayırla geçirmeyi nasip etsin.
İsrafdan ve gösterişten uzak sofralarımız olsun inşallah. Hayırlı Cumalar..

www.tarifkolik.com

Elif'in Defterinden dedi ki...

Gözünüz aydın, Rabbim olmayanlara da versin :) Ama bebek geliyor diye blogu da ihmal etmeyin lütfen.

Swotpisces dedi ki...

çok güzel bir haber, Allah tamamına erdirsin inşallah... :)

Nalan dedi ki...

Tebrikler

dilo dedi ki...

Hem blogunuz hemde bebek haberini kutluyorum, çok sevindim.Ne güzel tadını çıkarın.
www.ihlamurcum.com