16 Ekim 2012 Salı

24. Haftamız ve Oğluşumuz Olacak...




Maviş Mavişlerden de anlayacağınız gibi bir oğuluşumuz olacak İnşallaaaaahhhh.
Daha önce cinsiyetimizi bir türlü paylaşamamıştım aslında.
Biraz daha bekleseydim herhalde doğduktan sonra direk kendi resmini yayınlardım :)

Şaka tabiyki :)

Kısmet olursa 3 ayımız kaldı.Ve ben erken diye bu zamana kadar  bebeğime hiç bir şey alıp kenara koymadım aslını isterseniz.

Bizim yerimize sağolsun Anneannesi ve teyzesi yelekler örüyor, elbiseler alıp ve saklıyorlar :)
Efendim Pazartesi günü doktor kontrolümüz vardı.Bebeğim 542 gr olmuş :) Bende sadece 3 kilo almışım.

Herşeyin yolunda olduğunu öğrenmek insanı inanılmaz mutlu ediyor.

İlerleyen  zamanlarda tekrar gelişmelerden haberdar edeceğim sizleri. 







15 yorum:

Derya Sezgin dedi ki...

Canım gözünüz aydın bendede 2 oğlan
var:)))Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah öpüyorum...

alisnur dedi ki...

Sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Tebrik ederim. Minik oğluşuna sevgiler.

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Aycannn harika :) Allah ikinize de bol bol sağlık versin...

Aktuelmoda dedi ki...

Ayy hadi bakalım sağlıkla gelsin küçük bey :) Öpücükler tatlım...

mihrimah dedi ki...

maşallah...allah nazardan saklasın.sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim..sevgiler

birfincanmutluluk dedi ki...

Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin az kalmış :)

NzlGl dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun , allah tamamına erdirsin canım:)
sevgilerimle

marifetli hanımlar klübü dedi ki...

gözün aydın. allah tamamına erdirsin. allah sağlıcakla kucağına almak nasip etsin

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

RABBİM inş sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin banada beklerim canım sevgiler

feray dedi ki...

Gözün aydın canım 2 oğlan annesi olarak. Sağlıkla inşallah.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Canım hayırlısı olsun.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah..
Çok sevindim,maşaAllahhhhhh..

Pasta sarayim dedi ki...

Allah hayirli etsin,tamamina erdirsin,bir avazda kurtarsin canim:)

nergis mevsimi dedi ki...

Gözün aydın.Dilerim sağlıkla,mutlulukla,huzurla büyütürsün.Sevgiler.

** ZEL ** dedi ki...

Aman Allah'ım cicileri bile pek şeker prensimin:)
Kendisi nasıl olacak merak ettim:)
Rabbim,sağlıcakla,mutlulukla kavuştursun Aycan'ım..
Hayırlı bayramlar diler,gül yüzünden öperim.:)

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim saglikla kucagina alirsin insallah bebisini...cicilere bayildim..kocaman sevgiler..