21 Kasım 2012 Çarşamba

NİL'in Doğum Günüsü / INSTAGRAM'DAN KARELER

Böyle cıvıl cıvıl postlar hazırladığımda inanılmaz bir mutluluk yaşıyorum.Aslında şu sıralar, sürekli hasta durumlarında takılıyorum kendimce :). 

Neyse efendim  2 gün önce eşimin yiğeninin doğum günüsüne katıldık.Gerçi çocukcağız, fazlasıyla ateşliydi kekşe iptal edilseydi desekte, pastalarımızı yeyip,hediyelerimiz vermiş olduk.

Annesi ve teyzesi o kadar güzel şeyler yapmışlar ki, foto çekmeden yapamadım :)

Aslında beni bilirler, bir yerlere giderken mutlaka bir şey yapıp götürürüm. fakat o sıralar hasta olduğum için,hatta doğum gününe gidebilmek için evde sürekli yatar vaziyetteydim.


Eşimin yiğeni 1 yaşına bastı.Annesi bizler için güzel güzel davetiyeler hazırlamıştı.


Evin en çok beğendiğim bölümüydü.

Ressam olan görümcemin yiğeni için yaptığı süsler.



Balonlarıda harika bir şekilde avizenin etrafını süslemişlerdi.


Hazır alınan süslerin kapıya yerleştirilmesi, güzeldi.


1 yaşı şerefine yaptırılan magnetler.



Bu resme bayılıyorum işte.



Ve minik kızımız, dayısının kucağında ateşler içinde mahsun mahsun bakarken. :(



Instagram- aycandedebülbül



6 yorum:

Pasta sarayim dedi ki...

Cok güzel dogum günü partisi hazirlanmis.Allah saglikli uzun ömür nasip etsin.Sana da acil sifalar diliyorum.Bebekli 1 sayisi kurabiyemi yoksa süs mü?
Sevgilerimle...

mutfagabuyrun dedi ki...

maşallah prensese canım.ALLAH nazardan korusun.herşey harikaymış.afiyet bal olsun size.nil ede nice sağlıklı mutlu seneler dilerim.öpüyorum.

Fransali Gelin dedi ki...

Hersey harika olmuss, elelrine saglik canim, nil' inde dogum gunu kutlu olsunn

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

tatlım nasılsınn:)
bebiş nasıl..
ben takip edemedim ne zaman doğacak acaba?
bak benim Elif Nisa'm kırklanacak nerdeyse:))
küçük Nil' e sağlıklı bir ömür diliyorumm:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Evet Allah bahtını güzel yapsın çok beğenmiştim ufaklığı instagramda:))

nergis mevsimi dedi ki...

Herşey güzel de en güzeli Nil.Mutlu,sağlıklı yaşlar diliyorum.