20 Ağustos 2013 Salı

LABNE PEYNİRLİ İRMİK TATLISI

Bu seneki tatilimizde evin ahçısı bendim.Bu nedenle o kadar çok tarif denedim ki  aklımda olupta bir türlü yapamadığım irmikli tatlımı ise yoğun gayretlerim sonunda  dün akşam yapabildim.
Güzel bir o kadarda lezzetli bir tatlı oldu.
Valla benden söylemesi, sizden yapması :)
Yapıp afiyetle yeyin :)




MALZEMELER;
1 Lt Süt
1/2 paket Labne Peyniri ( Ben Sütaş kullandım)
1 Su Bardağı Toz Şeker
8 Çorba kaşığı İrmik
1 Paket Vanilya

YAPILIŞI;
Süt, İrmik ve şekeri katılaşıncaya kadar pişiriyoruz.Ocağın altını yapadıktan sonra vanilyasını ekleyiyoruz.Ilıyan irmiğe  yarım paket labneyi ekleyip, silikon kalıplara yada cam bir kalıbı önce ıslatıp sonra irmik tatlımızı döküyoruz.


Afiyetler Olsun...

3 yorum:

Cafeportakal Bahar Özçelik Erdoğan dedi ki...

farklı denenmeli ellerine sağlık
sevgiler

Mutfak dili dedi ki...

Eline saglik olsun canim.
Goruntu harika..

nursen aksoy dedi ki...

Ellerinize sağlık,labnelisi hiç denemedim..Afiyet olsun..