29 Ekim 2013 Salı

Çikolatalı Puding




Evde puding yapma fikrini pek bi sevdim ben.Bu tarifte eşim tarafından çok sevildi.

Yapmak isteyenler için tarifim şu şekildedir. :)



MALZEMELER;
  • 4,5 Su Bardağı Süt
  • 3 Yemek kaşığı Un
  • 1 Yumurta
  • 2 Yemek kaşığı mısır nişastası
  • 3 Yemek kaşığı Kakao
  • 1 Yemek kaşığı Nesguik
  • 60 gr Bitter Çikolata
  • 1/2 Su Bardağı Şeker


YAPILIŞI;
  1. Öncelikle Kuru malzemeleri bir tencerede( yumurta da dahil) birleştiriyoruz.
  2. Daha sonra sütümüzü yavaş yavaş kuru malzemelere döküp, karıştırıyoruz.
  3. Puding  kııvamını aldıktan sonra bitter çikolatasını ekleyip, karıştırıp ocağın altını kapatıyoruz.
  4. 5 Dk pudingi mikser yardımı çırpıp, servis kaplarına paylaştırıyoruz.

Afiyetler Olsun...


 

5 yorum:

aylinden denemeler dedi ki...

denenecekler listeme aldım ellerine sağlık.

Meliha Çalışkan dedi ki...

Geliyorum kaşıklamaya:)
Ellerine sağlık canım:)

olsada yesek suzan dedi ki...

Hmmmm ellerine sağlık canım iki şekerime yapıcam mutlaka :)

marifetlihanimlarklübü dedi ki...

hep hazır gıdalar tüketiyoruz çocuklarımız için bu tarifler çok güzel denicem mutlaka ellerine sağlık

Hayattan Azıcık dedi ki...

Pudinge bayılıyorum ama evde yapmadım. Yapmalımıyım kesinlikle deneyeceğim. Sevgiler. bende beklerim...