3 Ekim 2013 Perşembe

Hediyelerim Var!


Soğuk ve buz gibi bir havadan sesleriniyorum bugün sizlere :)
Epeydir aklımda olup, hazırlıkların bitmesini beklediğim için duyurumu yapamamıştım.
Malum kış hazırlıkları başladı bitmek üzerede, bende düşündümkü Elcağızımızla yaptığımız hazırlıklarımızdan bir sepet hazırlayıp bir  talihlimize hediye olarak  göndermek.

Not: Kuşburnu kavanozlarımız küçük olduğundan 2 kavanoz gönderim yapılacaktır.


Bunun için yapmanız gereken;
  • Bu yazıma yorum bırakmanız ve izleyicim olmanız.
  • Facebookta  Aycan Bülbül ,Twitterde @sam_ini  ve instagramda aycandedebulbul beni takibe alıp,sayfalarınızda duyuru yapmanız.

Herkese bol Şans....





 

2 yorum:

Funda Ceyhan dedi ki...

Ay bayıldım ben bu hediyelere.. Sosyal medya hesaplarım yok canikom ama şansımı denesem mi ;)

Mahzun Prenses dedi ki...

Merhaba

sayfanızı takip ediyorum zaten. twiterda da nilardinho adıyla takip ediyorum ve duyurunuzu da oradan retwetledim.

nilar gök
nilaracaroglu@gmail.com