9 Aralık 2013 Pazartesi

Kakaolu Tahinli Kurabiye



Tembelliğe devam diyeceksiniz!
Yok yooookk öyle değil.
Aslında yapıyorum bir şeylerde, fotoğraf çekme işi nedeniyle ya unutuyorum yada istediğim gibi fotoğraflar olmadığı için yayın yapamıyorum.

Ayrıca birde bundan sonra bloğumun adını "Tatlı blog" olarak değiştireceğim sanırım :) Diğer tariflere göre tatlı tarifim biraz çokcana:) Kahretsin içimdeki tatlı aşkı ne yapayım :)
 
Efenim, ben şu sıralar çokça tahin tüketir oldum, tabi rejim mejim halt etmiş durumda :)

Şaka tabiyki, rejime tam gaz devam.

Bugün sizlere nefis mi nefis bir tarifim  var, mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

Tahinli diğer tariflerimi için tık tıkkk...

Tahin Pekmezli Kek tarifi için Buraya
Tahinli Kurabiye Tarifi için Buraya



MALZEMELER;
  • 1 Su Bardağı Sıvı yağ
  • 1 Su bardağı Pudra Şekeri
  • 1 Pk Kabartma Tozu
  • 2 Yemek kaşığı Tahin
  • 2 Yemek kaşığı Kakao
  • Aldığı kadar Un

YAPILIŞI;
  1. Bütün malzemeleri iyice yoğuruyoruz.
  2. Hamur elinize yapışmayacak şekil alıncaya kadar unu ekliyoruz.
  3. Unu Kontrollü olarak eklemenizi tavsiye ederim.
  4. Hamurda küçük parçalar koparıp elinizin içiyle yuvarlıyoruz.
  5. 180 Derecelik önceden ısıtılmış fırında 20  dk pişiriyoruz.

Afiyetler Olsun...





 

10 yorum:

mutfağımdanesintiler dedi ki...

Tahinli tatlara bayılıyorum. Kurabiye nefis gözüküyor. Elinize sağlık. Sevgilerimle :)

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerine emeğine sağlık canım. Nefisssss görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Sedef Erhan dedi ki...

Hem lezzetlı hem göz alıcı görünüyor bu kurabiye! ellerine sağlık:)

banada beklerim, sevgilerle

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık ben de tatlıya dayanamıyanlardanım bu da benim tahinli kurabiyeme çok benziyor eminim nefistir sevgiler...

yersofrasi.org dedi ki...

Kakaolu tahinli kurabiyeyi ben de deneyenlerdenim. Gerçekten güzel bir kurabiye oluyor. Zaten ben tahinli kurabiyeye bayılırım:) Yani beğenmemek mümkün değil.Ellerine sağlık.

aylinden denemeler dedi ki...

bende hep tatlı tarifi ekliyorum nedeni yok ama:) bu da harika görünüyor ellerine sağlık canım.

CANBOGAZDAN dedi ki...

ellerine saglik Aycancim, kakaolu hic denememistim. senin tahin pekmezli kekinden yaptim, yayinlamak istiyorum iznin olursa. opuyorum, sevgiler. Şeyda

Mutfak Dili dedi ki...

Nasil guzel nasil canli.. Elimi uzatip o finddigi alasim o tahini kasikliyasim geldi Eline saglik olsun canim benim..

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,

Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

https://mommyslifetime.blogspot.com/

Cafeportakal Bahar Özçelik Erdoğan dedi ki...

Lezzet bombası sanırsam bu ellerine sağlık canım
Sevgiler