17 Mart 2014 Pazartesi

MAGNOLİA PUDİNG

 İnstagram'ın ünlü tariflerinden olan Magnolia Puding şu sıralar bizim evde de sıkça pişip, miğdeye indiriliyor.
 
Biz büyükler olarak bu tatlıyı bayıla bayıla yiyorsak çocukları hiç düşünemiyorum.
 
Kısacası Yapın yapın yiyin gari :)
 
 


 
 
Kaynak :YemekkVakti
 
 
MALZEMELER;
 
1 litre süt
1 su bardağı toz şeker
3 çorba kaşığı un
1 çorba kaşığı nişasta
2 adet yumurta sarısı
1 Paket vanilya
1 Kutu krema (200ml )
1 küçük paket cicibebe bisküvi
Çilek - muz da olur.
 
 
 
YAPILIŞI;
  • Bebe bisküvisini rondoda un halini alıncaya kadar çekiyoruz.
  • Meyveleri doğruyoruz.
  • Süt, şeker, nişasta, yumurta ve un'u pişiriyoruz.
  • Muhallebimiz ılıdıktan sonra krema ve vanilyayı ekleyip, çırpma teli ile karıştırıyoruz.
  • Servis yapacağınız, kup yada kaselere önce bir miktar puding, sonra bebe bisküvisi kırıntıları, sonra meyveleri dizip tekrar aynı işlemi yapıp, bütün kuplarımızı dolduruyoruz.
 
Afiyetler Olsun
 
     



 

11 yorum:

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerine emeğine sağlık canım. Nefis görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Lezzet sarayı dedi ki...

oyyy nefis bir tarif,ellerine sağlık

mehtap dedi ki...

bu bahar magnolia puding moda oldu, benim de canım çekti kesin yapıcam, eline sağlık.

Deniz Güneş dedi ki...

çok merak edıyorum şu pudıngı canım ya..
ellerıne sağlık..
afıyet bal olsun..

Nilgün Komar dedi ki...

az önce smilena'da gördüm şimdi daha çok canım çekti.. çileeeekkk nerdesin????

Özgen dedi ki...

Eline sağlık evet bu puding şimdi çok moda artık ben de deneyeceğim svgiler...

İnci ÖZSOY dedi ki...

Bir ben kaldım bu puding'i hazırlamayan:)ellerine sağlık aycancığım enfes gözüküyor herkes
deneyip beğendiğine göre vardır bir lezzeti:)
öperim seni...

Lokum Pilavı dedi ki...

Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor. gerçekten şu anda instagram top 10 'da magnolia puding :D hemen denemeliyim ;)

Meliha Çalışkan dedi ki...

Aynene ,pek popüler şu ara bu tarif:)
Ellerine sağlık Aycanım:)
Çok öpüyorum:)

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

slm ellerinize sağlık harika görünüyor banada beklerim sevgiler

Sessiz Gemi dedi ki...

ne kadar güzel :) harika olmuş ellerinize sağlık !!!