15 Aralık 2014 Pazartesi

BU SIRALAR....


 Bu sıralar ben , sürekli bir şeyler örme peşindeyim. Nerede değişik şeyler varsa ben oradayım. Kırmızı Amerikan servisi örüyorum. Rengi de harikaymış yani :)

Beni istagramda takip etmek isterseni "aycaninmutfagii" ismi ile  arattırabilirsiniz.



Smilenawolrd'un sayfasın da görüp, içimin gittiği servisi  bende ördüm :)

Bu sıralar birde, sürekli sunumlar yapıyorum, kahvaltılar hazırlıyorum.


İnstagramda girdiğim bir yarışmadan kazandığım tabaklarımın ilk fotosu :)
İnstagram hesabım "aycaninmutfagii"



KERAMİKA İle kurulan bir sofra...



Kociciğime kurduğum bir sofra daha :)





 

3 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Örgüler şahane olmuş Aycan'cım,aynen devam ;)

Güloanne Mutfakta Gülten dedi ki...

Sublaların hepsi bir birinden güzel güle güle kullanın.Bu bayanların hali ne olacak bilmiyorum.Her güzeli alıyoruz evde koyacak yer yok .Bununda sonu yok.Allah bizi affetsin.

Fulya Süzen dedi ki...

Ne hoş olmuşlar emeğinize sağlık...
Ben de sayfama beklerim sizleri ziyarete ve katılırsanız da çok mutlu edersiniz.
fulyapimlezzetler.blogspot.com
Sevgiler...