22 Aralık 2014 Pazartesi

Marshmallowlu Sıcak Çikolata Tarifi



Daha önce bir çok yerde görüpte canımın kaldığı doğrudur.Yapmak içinde en uygun zamanı yakalıyıp  işte bende yaptım diyebilirim.:)



Malzemeler (2 Kişilik);
  • 400 ml süt
  • 4 Tatlı kaşığı Nutella
  • 1/2 Çay kaşığı tarçın
  • 6 Adet Marshmallow
  • Üzeri için rendelenmiş Bitter çikolata

Yapılışı;

Sütü ısıtıyoruz.
Isınan süte nutellayı ekleyip, iyice eritiyoruz.
Tarçını da ekleyip,iyice kaynatıyoruz.
Kaynayan sıcak çikolata kupalara paylaştırılır.
Üzerina Marshmallowlar eklenip, üzerine çikolata rendelenir.





 

3 yorum:

Deniz dedi ki...

Kırmızılara bayıldım. Ben de sıcak çikolataya sardım bu aralar. Böyle üzerine marshmallowlarla ne de yumulası görünüyor :)

vildan çayan dedi ki...

Rüya gibi, bayıldım. Sıcak çikolatayı çok severim. Sanırım bu haliyle de ilk fırsatta deneyeceğim.

Nilay Durukan dedi ki...

Muhteşem ama bir o kadar da kalori. Kendini ödüllendirmek istersek :)